Az Emirates légitársaságnak az évek alatt számos népszerű márkanagykövete volt, hollywoodi sztároktól kezdve világsztár futballjátékosok népszerűsítették már a brandet. Most egy újabb taggal bővült a nívós csapat, és valljuk be, nehezen is lehet versenyezni.
Az Emirates legújabb arca ugyanis Gerry, a lúd.
Az Emirates legújabb arca ugyanis Gerry, a lúd.
Az állat a légitársaság új reklámjában tűnik fel, amelyben sunyin elhagyja a lúdcsapatát, hogy helyette felüljön az Emirates egyik Airbus A380-as fedélzetére, ahol a híres A Lúd, a Rossz és a Csúf filmmel kapcsolódik ki, jobbnál jobb ételek mellett.
Eközben a csapat többi tagja a hagyományos megoldást választja, és próbálják tartani a repülőgép tempóját, miközben Gerry a fedélzeten szórakoztatja magát.
Gerry egy tapasztalt utazó, aki tudja, mit akar és hová akar menni, de ragaszkodik hozzá, hogy mindezt stílusosan, a luxus és a kényelem elsődleges szempontjaival tegye. Miután tanúi voltunk a zökkenőmentes utazási élményének, biztosak vagyunk benne, hogy legközelebb a barátai is a Fly Bettert választják majd
– mondta a filmről Richard Billington, az Emirates marketingigazgatója.
A kampányt egyébként az Emirates és a londoni Untold Studios közösen alkotta meg, ahol a ludak kezdeti 3D-s modelljeit CGI segítségével keltették életre.