Elmondta, hogy szerinte rosszak a forgatókönyvei és ha ő csinálna egyet, az tuti jobb lenne, mint a legtöbb.
Ridley Scott filmográfiája műfajok terén igencsak színes. Készített sci-fit (Szárnyas fejvadász), sci-fi-horrort (A nyolcadik utas: a Halál), szandálos filmet (Gladiátor), gengszterfilmet (Amerikai gengszter), háborús filmet (A Sólyom végveszélyben), fantasyt (Legenda), és még számtalan egyéb műfajú filmet a Thelma és Louise-tól A jogászon át egészen legújabb filmjéig, A Gucci-házig. Kiderült viszont, hogy egy népszerű akciófilm alzsáner iránt nem igazán tanusít sok érdeklődést.
Mint minden rendezőt manapság Hollywoodban, természetesen őt is megkérdezték a szuperhősfilmekről, Scott véleménye pedig nem túl hízelgő róla. Ugyanakkor nem zárta ki, hogy egy nap majd ő is csinál egyet, de egyelőre szeretné a Napoleonról szóló filmjét befejezni.
Szinte mindig a legjobb filmeket a karakterek visznek a hátukon, aztán csinálhatunk szuperhősfilmet is ezután, ha akarod, mert simán fantasztikus lennék benne. Ezek a filmek unalmasak, mint a szar. A forgatókönyveik nem igazán jók.
Egyébként szerinte ő már csinált kiváló szuperhősfilmeket, ő ugyanis A nyolcadik utas: a Halált és a Gladiátort is annak tekinti. Ugyanakkor nem érti, hogy miért nem jobbak a klasszikusabb értelemben vett darabjai a műfajnak.
Miért nincs a szuperhősfilmeknek jobb sztorijai? Bocs, kicsit eltértem a tárgytól, de gyerünk már. Többnyire a speciális effektek mentik meg őket, az meg hamar unalmassá válik mindenkinek, aki speciális effektekkel dolgozik, ha van rá bőven pénzed.
A rendező egyénként a Napoleon-filmje után a tervek szerint a Gladiátor folytatását csinálja majd meg, aztán ki tudja? Talán jöhet egy képregényfilm is akár!
(Forrás: Consequence)