65 colos 4K képernyő, 42 hangszórós hangrendszer, valamint a vezető- és utasteret elválasztó intelligens üvegfal: ez csak néhány példa a Mercedes-Benz Vision V felszereltségével kapcsolatban. A német márka lényegében egy vezethető luxus lounge-ot dob majd piacra, amivel teljesen új szegmenst nyit meg a prémium elektromos egyterűek kínálatán belül.
A Mercedes-Benz Vision V koncepcióautója egyfajta mozgó társalgóként is felfogható, amely mind dizájnban, mind technológiában hatalmasat újít. A modell gyártása részben Kínában, a világ egyik legfontosabb és leggyorsabban növekvő piacán történik majd, írja a Haszon.
A Mercedes-Benz a sanghaji autószalon előestéjén mutatta be a Vision V-t, amely kétféle koncepcióval érkezik: a VLE a prémium családi felhasználókat célozza meg, míg a VLS a luxus S-osztály mobil változata, amely akár VIP shuttle, guruló iroda vagy privát lounge is lehet.
Ez is érdekelhet! Íme a lista: ezek a legkevésbé megbízható autók
Az autó belső tere valódi mozgó szalonná alakítható – dönthető fotelekkel, 65 colos 4K képernyővel, 42 hangszórós hangrendszerrel és intelligens üvegfallal, amely elválasztja az utas- és a vezetőteret. A belső teret fehér nappabőr és selyem borítja, emellett ízléses, nyitott pórusú gyökérfa burkolatot is találunk benne.
A Vision V a VAN.EA elektromos platformra épül, több mint 500 km-es hatótávval, 800 voltos technológiával és MB.OS operációs rendszerrel. A jármű többféle hajtáslánccal is rendelhető lesz, így a Mercedes a magán és az üzleti vásárlók eltérő igényeit egyaránt ki tudja majd szolgálni.
Ami a magyar viszonyokat illeti: ahogy arról korábban beszámoltunk, már nem a BMW i3-as, hanem a Tesla Model 3 a legkapósabb használt elektromos autó a legnagyobb netes piactéren.
Ha tovább olvasnál: Ennyibe fog fájni idehaza a legújabb Audi A5
2025 első negyedévében az elektromos járművek átlagára 10,8 millió forintra csökkent, ami több mint 900 ezer forintos visszaesést jelent az egy évvel korábbi 11,7 milliós összeghez képest – derül ki a Használtautó.hu friss adataiból. Jelentősen növekedett a kínálat és a kereslet is: 2024 első negyedévéhez képest a hirdetések száma 29 százalékkal, a telefonos és online érdeklődéseké pedig 45 százalékkal emelkedett.