Ezek a cégek nyerték a legnagyobbat a koronavírus második évében
Idén sincs meglepetés: a toplista most is jól tükrözi a világjárvány hatásait. A Morning Consult adatelemző technológiai vállalat megvizsgálta, melyek voltak idén a leggyorsabban növekvő márkák. Mutatjuk.

Az elmúlt két év nem volt túl változatos. Megjelent a koronavírus, mindenki otthon maradt, és egyik pillanatról a másikra megváltoztak a mindennapjaink.

Amíg mindenki otthon gubbasztott, gőzerővel fejlesztették a vakcinát, és a munkahelyek egy része is (akik megtehették) átállt az otthoni munkavégzésre. Elmaradtak a nagy bevásárlások, a kocsmázások, mozizások és a legtöbb szociális tevékenység.

Nem volt nagy meglepetés, hogy a streamerek rögtön berobbantak: otthon mindenki filmet vagy sorozatot nézett. A bolt helyett pedig a házhoz szállítást választottuk, a programokon megspórolt pénzünket pedig sokszor webshopokban költöttük el, más szerencsét próbált a kriptovaluták világában.

Ezek a folyamatok köszönnek vissza a leggyorsabban növekvő márkák listáján, amelyet a Haszon mutatott be a Morning Consult adatai alapján.

Az élmezőnyben vakcinagyártó-gyógyszervállalatok, streamingek, kriptotőzsdék, közösségi és pénzügyi appok, és nem meglepő módon sörfőzdék találhatók.

A lista legnagyobb meglepetése, hogy idén nem a Netflix vagy az Disney+ gyarapodott leginkább a streamerek között, hanem a Paramount+, amelynek kínálatában az MTV, a Nickelodeon és a Comedy Central tartalmai is megtalálhatók és természetesen a Paramount Pictures stúdió kasszasikerei

2021 leggyorsabban növekvő márkái a felnőttek körében

  1. Paramount+
  2. Moderna
  3. HBO max
  4. Coinbase
  5. TikTok
  6. YouTube Shorts
  7. Pluto Tv
  8. Afterpay
  9. Cash App
  10. Universal Orlando Resort
  11. Marriott Bonvoy
  12. Telegram
  13. Vizzy Hard Seltzer
  14. Mastercard
  15. Chime
  16. Bitcoin
  17. Pfizer
  18. Busch Light
  19. Toyota
  20. YouTube Premium

A lista generációs bontásban ezen a linken tölthető le.


A figyelmetekbe ajánljuk