Az elmúlt két év nem volt túl változatos. Megjelent a koronavírus, mindenki otthon maradt, és egyik pillanatról a másikra megváltoztak a mindennapjaink.
Amíg mindenki otthon gubbasztott, gőzerővel fejlesztették a vakcinát, és a munkahelyek egy része is (akik megtehették) átállt az otthoni munkavégzésre. Elmaradtak a nagy bevásárlások, a kocsmázások, mozizások és a legtöbb szociális tevékenység.
Nem volt nagy meglepetés, hogy a streamerek rögtön berobbantak: otthon mindenki filmet vagy sorozatot nézett. A bolt helyett pedig a házhoz szállítást választottuk, a programokon megspórolt pénzünket pedig sokszor webshopokban költöttük el, más szerencsét próbált a kriptovaluták világában.
Ezek a folyamatok köszönnek vissza a leggyorsabban növekvő márkák listáján, amelyet a Haszon mutatott be a Morning Consult adatai alapján.
Az élmezőnyben vakcinagyártó-gyógyszervállalatok, streamingek, kriptotőzsdék, közösségi és pénzügyi appok, és nem meglepő módon sörfőzdék találhatók.
A lista legnagyobb meglepetése, hogy idén nem a Netflix vagy az Disney+ gyarapodott leginkább a streamerek között, hanem a Paramount+, amelynek kínálatában az MTV, a Nickelodeon és a Comedy Central tartalmai is megtalálhatók – és természetesen aParamount Pictures stúdió kasszasikerei
2021 leggyorsabban növekvő márkái a felnőttek körében
- Paramount+
- Moderna
- HBO max
- Coinbase
- TikTok
- YouTube Shorts
- Pluto Tv
- Afterpay
- Cash App
- Universal Orlando Resort
- Marriott Bonvoy
- Telegram
- Vizzy Hard Seltzer
- Mastercard
- Chime
- Bitcoin
- Pfizer
- Busch Light
- Toyota
- YouTube Premium
A lista generációs bontásban ezen a linken tölthető le.