A játékot kiadó Annapurna Interactive végül múlt héten törte meg a csöndet, és kisebb előadást tartottak a cicakalandról.
A Stray névre keresztelt játékban tényleg az állat szemszögéből hajthatjuk végre a feladatokat. Egy névtelen kóborcica egy misztikus és kihat futurisztikus városba csöppen, sérülten elszakadva a családjától. A macska humanoid robotokkal van körülvéve, és a cél, hogy visszataláljon a családjához a különböző feladatok segítségével. Mindezt természetesen a cica logikájával és szemszögéből.
A játék során egy drón is társul mellé, ami a robotokal segít majd kommunikálni.
A Stray-nek lesznek komolyabb küldetései is (harcok, menekülés), de egyértelműen a cicabarát gamereket szemelte ki magának a gyártó. Meg persze a piaci rést az elvetemült ötletnek köszönhetően.
A játék különböző pontjain ezért megtapasztalhatjuk, milyen macskaként esővizet keresni, bútort karmolni, dörgölőzni és párnák között az utcán aludni.
Amíg a cicás játékosok feszülten kalandoznak a Stray világában, a játékpiac minden bizonnyal feszült figyelemmel követi majd a Stray hódítását vagy éppen bukását.