Ötven évvel a színpadi musical bemutatása és 44 évvel azután, hogy a Grease a mozivászonra került, a Pepsi összefogott Doja Cattel, hogy egy új generációt küldjön vissza a Rydell gimibe.


A vállalat egy online reklámot dobott ki a limitált kiadású, retro témájú Soda Shop termékcsaládhoz, amelyben a 25 éves rapper és énekesnő Sandy Olssonként adja elő a You're the One That I Want című örökzöld slágert, amelyet Olivia Newton-John és John Travolta tett felejthetetlenné.

A termék egyébként két új, klasszikus ízben jelenik meg: fekete cseresznye és tejszín.

Szürreális volt a Pepsivel dolgozni. Ez egy ikonikus dal és márka is egyben, így az, hogy kreatív engedélyt kaptam ahhoz, hogy a Pepsi-Cola Soda Shop bevezetéséhez a saját stílusomat adjam hozzá, egyszeri és megismételhetetlen lehetőség az életemben"

– nyilatkozta Doja Cat,

Ám annak ellenére, hogy a Pink Lady-k és a bőrdzsekit viselő rosszfiúk ismerős látványt nyújtanak a reklámban, ez már nem ugyanaz a régi, ötvenes évekbeli környezet, mint az eredeti produkciókban. De talán ebben az esetben most elfogadható, hiszen a stáb remek munkát végzett.

(Today)

A figyelmetekbe ajánljuk