stewardess munka közben

Stewardess-történetek: a legfelháborítóbb kérések az első osztály utasaitól

Minden embernek vannak nehéz napjai, a munkánk miatt olykor mérgelődünk, ez pedig a stewardessekkel sincs másképp! De milyen furcsa kérésekkel találkoztak már az első osztályon?


Nerea González légiutas-kísérő, aki a Plus Ultra légitársaságnál dolgozik kabinfőnökként az Expressnek beszámolt a legbizarrabb kérésekről, amelyeket valaha hallott az első osztály utasaitól. Az egyik legfurcsább helyzet, akkor történt vele, amikor az étkezőkocsival ment végig az utastéren, és megkérdezte az utasokat, hogy csirkét vagy marhahúst kérnek-e.

Ez is érdekelhet:Eltérített egy utasszállítót, azóta se tudni, ki ő – a D.B. Cooper-sztori

Mikor megkérdeztem az egyik utast, hogy csirkét vagy marhahúst szeretne-e, azt mondta: hogy igen, kisasszony, egy steaket szeretnék félig átsütve, sült krumplival az oldalán. Egy percig azt hittem, hogy valahol rejtett kamera van, de komolyan gondolta! Elmagyaráztam neki, hogyan működik minden egy repülőgépen, és miért nem lehetséges ez, ő nevetett, és szerencsére nem volt vele semmi gond

– kezdte González.

Az első osztály utasai azonban olykor finnyásak tudnak lenni, és dühösek lesznek, ha az étel nem felel meg az elvárásaiknak. Douglas Scott, az egyik amerikai légitársaságnál dolgozó légiutas-kísérő szintén beszámolt tapasztalatairól, és elmondta, hogy ők mindig felajánlják az alternatív étkezési lehetőséget, ha az utasok elégedetlenek.

Unsplash

Sokan próbálnak panaszkodni, azt gondolván, hogy esetleg egy másik, magasabb osztályú szolgáltatásból kínálnak nekik ételt. A légiutas-kísérőknek azonban nincs módjuk arra, hogy valami mást készítsenek nekik, bár egyesek azt hiszik, hogy a repülőn bármit meg lehet főzni. Akadt olyan eset is, amikor gúnyosan megkérdezték tőlem hogy van-e egyáltalán ehető ételünk

– mesélte Scott.

Ha az utasok nem elégedettek az ételválasztékkal, a légiutas-kísérők gyakran azt tanácsolják nekik, hogy hozzanak magukkal sajátot, ha különleges igényeik vannak.

Kathy Gleaves stewardess a Quora közösségi médiaplatformon fejtette ki, hogy a különleges igényű utasok gyakrabban fordulnak elő, mint azt az emberek gondolnák. Kollegáinak pedig azt tanácsolta, hogy csak menjenek tovább a következő utashoz.

Mi a fenét várnak még a személyzettől? Menjenek be a konyhába, és készítsenek egy Michelin-csillagos ételt? Ugye tudják, hogy a repülőn nincs főzési lehetőség? Csak egy tároló és egy sütő

– mérgelődött Gleaves.

Neera González szerint azonban nem létezik olyan, hogy idegesítő utas, hiszen ha szereted a munkádat, és ez a szenvedélyed, akkor ez nem tud feldühíteni:

A nap végén mindannyian különböző emberek vagyunk, és vannak jó és rossz napjaink, csak empatikusnak és udvariasnak kell lennünk.

A figyelmetekbe ajánljuk