Egy olyan Ghibli-stílusú reklám készült a Travel Oregon számára, amely a nézőt kalandos álomtúrára invitálja.


Az Oregont ábrázoló művészi kisfilm annyira mesébe illő, hogy címében szerepel a „csak kissé eltúlozva" ironikus jelző is, amely az ország hőforrásainak, túraútvonalainak és homokdűnéinek fantasztikus ábrázolására utal ─ olvasható a Colossal hasábjain.

A japán Ghibli stúdió által megszokott animék igényességével a kisfilmben láthatunk jópofa felhőalakokat, akik átsuhannak az égen, egy sziklát, aki karral irányítja az éjszaka és nappal váltakozását, de rengeteg kutyát is, akik megszállják a vidéki mezőket.

Az ikonikus japán animációs stúdió esztétikáját és varázslatos képeit megidézve a promóciós darab a Psyop és a Sun Creature által létrehozott turisztikai ügynökség második hirdetése, melyben azt is megjegyzik viccesen, hogy „Oregon 100% -ban valódi hely, meglátogathatja." A reklám azoknak is oázist nyújthat, akik még nem utazhatnak:

Friss

Gondolkodásunkat részben anyanyelvünk irányítja – elmondjuk, miért!

Hiába beszélünk egy-egy nyelven szinte tökéletesen, a félreértések még így is rendszeresek lehetnek. Mitől lehet ez?

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk