A napszemüveg
Az 1917-ben Turinban alapított Person márka szakemberei azon dolgoznak, hogy úgy maradjanak hűek a hagyományos tervezési elvekhez, hogy közben a napszemüvegek jövőjét írják. Calligraphy nevet viselő kollekciójukkal az írás művészete előtt is tisztelegnek, erre utalnak a finom részletek, amelyek a fém száron végigfutnak, akárcsak az ezüst sarokdísz.
Ár: ~ 109 ezer HUF
A szemüvegtartó
Christian Louboutin, a francia divattervező nevét mindenki ismeri, aki kicsit is érdeklődik a minőségi cipők iránt, de a bőr másfajta felhasználásában is megmutatkozik különleges ízlése. Ez a rá nagyon is jellemző piros színben pompázó, puha velúr béléssel ellátott szemüvegtartó nem éppen hagyományos darab, de annál izgalmas kiegészítő lehet.
Ár: ~ 130 ezer HUF
A keret
Olaszország egyik legismertebb divatmárkája a szemüvegek piacára is betette a lábát, Alessandro Michele kreatívigazgató koncepciója pedig nem kevesebb, mint hogy a Gucci-szemüvegek az olasz kézművesség csúcsát képviseljék. Minőségiek, részletgazdagok és természetesen 100%-ig divatosak.
Ár: ~ 114 ezer HUF
A lánc
A napszemüveg az év nagy részében elengedhetetlen viselet, néha viszont egyszerűen jobb szabad szemmel szemlélődni. Szerencsére ezzel a koponyákkal és Swarovski-kristályokkal díszített Alexander McQueen-lánccal nem esik majd nehezünkre vigyázni kedvenc darabunkra, ráadásul a praktikum mellett egy igazán vagány kiegészítőt is kapunk.
Ár: ~ 130 ezer HUF
Az állvány
Amikor az embernek szüksége van rá, szinte sosincs kéznél, ha pedig letesszük valahova, szinte biztosan elfelejtjük, hogy hol hagytuk. A szemüvegnek nemcsak a táskánkban, hordozás közben van szüksége egy biztonságos tartóra, hanem otthon is. Ez az egyszerű, dió- és tölgyfából készült állvány szép, praktikus és véget vet az órákig tartó szemüvegkeresésnek.
Ár: ~ 16 ezer HUF