Egy Toyota autó kormánya

A Suzuki az elmúlt hónapokban rendszeresen a képzeletbeli „autóértékesítési-dobogó” legtetején végzett, ám most egy másik japán vállalat letaszította őket a trónról.


Hosszú idő után nem a Suzuki volt a legkelendőbb autómárka Magyarországon, ezt a pozíciót idén januárban a Toyota vette át. Az előbbiből 1029 új járművet regisztráltak, ami (12,72 százalékos részesedés), az utóbbiból ezzel szemben 1115-öt (13,79 százalék). A dobogó legalsó fokán a Ford végzett 828 személyautóval (10,24 százalék) – írja a Haszon Magazin.

Elég nehezen indult az új autóértékesítés hazánkban az idén. A 8088 darabos eladási szám azért sem számít túl fényes eredménynek, mivel 2021-ben nem volt olyan hónap, amely alulmúlta volna az idei év januári statisztikáját.

A Toyota nemcsak Magyarországon tarol, hiszen a cégcsoport az elmúlt évben 10,5 millió járművet adott el, amely okán már második éve vezeti a világ legnépszerűbb és legkelendőbb autóinak listáját.

A második helyen a Volkswagen csoport áll a maga 8,9 millió eladott járművével.

A figyelmetekbe ajánljuk