A múlt héten bemutatott Fenty Hair után, a nagy sikerű Fenty Skin és Beauty márkák mellett Rihanna újabb szerepet vállalt: a Dior ikonikus J'adore illatának arca lett.
Ez is érdekelhet: Rihanna is felkerült a Forbes dollármilliárdosokat bemutató listájára
Az illat, amelyet oly régóta ismerek és szeretek, olyan sokat jelent a nők számára. Különösen várom már, hogy csatlakozzak ehhez a kalandhoz, és hozzájáruljak a világommal, a történetemmel, a gyökereimmel, valamint a kreativitásommal és a saját nőiességemmel
– mondta a kilencszeres Grammy-díjas énekesnő a WWD-nek adott márka-nyilatkozatában.
Charlize Theron, a J'adore korábbi arca – akinek reklámfilmjei és más, az illathoz kapcsolódó hirdetései két évtizedet ölelnek fel – a Dior családban marad, mostantól a francia divatház bőrápoló és ékszer nagyköveteként.
A Rihannát bemutató új kampány, amelyet Steven Klein fotózott, szeptember 1-jén debütál.
A bejelentés új korszakot jelent az ikonikus illat számára. Az először 1999-ben megjelent J'adore azóta több változatot is kiadott, köztük egy alkoholmentes verziót, a J'adore Parfum d'eau-t és a J'adore l'Or-t, egy tisztább, újragondolt változatot.
Rihanna számára pedig nem idegen az illatok világa. A Parlux parfümházzal közösen egy 11 parfümből álló kollekciót adott ki, amelyek közül az első 2010-ben jelent meg. 2021-ben pedig első illata, a Fenty Eau de Parfum a megjelenést követő pár órán belül elfogyott.