A butikok a növekedési stratégia részét képezik.
A márka világszerte magánbutikokat nyit, amelyekhez csak a kiválasztott ügyfelek férhetnek hozzá.
Ez is érdekelhet: Fontos változás a Guccinál: lemondott a kreatív igazgató
A márka eladásai 14 százalékkal csökkentek 2022 utolsó három hónapjában a koronavírus kínai korlátozása és a ruháik iránti kereslet csökkenése miatt az Egyesült Államokban. Az újszerű tervvel az a céljuk, hogy intimebb vásárlási élményt nyújtsanak a tehetősebb ügyfélkörüknek, és ezekben az üzletekben csak a legdrágább ruhákat, bútorokat és ékszereket kínálják számukra.
A márka képviselői szerint a butikokban semmi sem lesz 40 ezer dollár (14 millió forint) alatt, a felsorolt darabok pedig akár 3 millió dollárig (1 milliárd forint) is elmehetnek − a csúcskategóriás ékszerek esetében.
Ha tovább olvasnál: A Gucci divatbemutatója Stanley Kubrick előtt tiszteleg
Fotó: Shutterstock
Míg néhány ilyen intim szalon a márka már meglévő butikjaiban kap helyet, addig mások, mint például a Melrose Avenue-n található, újonnan nyílnak majd.
Amellett, hogy a Gucci új butikokat jelent be a csúcskategóriás ügyfelei számára, azt is reméli, hogy újrapozícionálja magát az új kreatív igazgató, Sabato De Sarno kollekcióival, amelyek a tervek szerint 2024 vége felé érkeznek az üzletekbe.
A márka azt is tervezi, hogy egy világkörüli turné keretében népszerűsíti archívumának kiállítását, amelynek első állomása Sanghajban lesz. A kifutón is igyekszik növelni jelenlétét egy Milánóban tartott bemutatóval, valamint egy májusban Szöulban megrendezésre kerülő cirkáló kollekcióval.
Forrás: Luxury Launches