Alessandro Michele

A Gucci kreatív igazgatója, Alessandro Michele lemond a luxusmárkánál betöltött szerepéről, a tervező pedig azzal indokolta a döntését, hogy „eltérő perspektívák" alakultak ki közte és a nagy múltú divatház között.


A Kering, a Gucci anyavállalata tegnap szintén közleményt adott ki, amelyben megerősítette távozását, és elismerte Michele „alapvető szerepét" a márka újraformálásában.

Michele az Instagramon osztott meg egy fotót, amelyen meghajol, a Kering sajtóközleményében is visszaköszönő nyilatkozat kíséretében. A tervező a következőket írta:

Vannak idők, amikor az utak elválnak, mert mindannyiunknak más-más perspektívája lehet. Ma egy rendkívüli, több mint húsz évig tartó utazás ér véget számomra egy olyan vállalaton belül, amelynek fáradhatatlanul szenteltem minden szeretetemet és kreatív szenvedélyemet. A legőszintébb köszönetemet, a legnagyobb és legszívből jövőbb ölelésemet küldöm. Velük együtt kívántam, álmodtam, képzeltem. Nélkülük semmi sem lett volna lehetséges abból, amit felépítettem.

Az új kreatív igazgatót még nem jelentették be, a Kering azt nyilatkozta, hogy a „Gucci tervezőirodája" veszi át a feladatot az új kinevezésig. Marco Bizzari, a Gucci elnök-vezérigazgatója a Kering vezérigazgatója, Francois-Henri Pinault mellett megköszönte Michelének a márka iránti 20 éves elkötelezettségét.

Michele a Gucci intézőjeként a nemek közötti különbségeket figyelembe vevő terveket hozott a férfi ruhatárba, extravagáns fodrokat, csipkés blúzokat és áttetsző csipkéket hozott a férfi ruhaműsorokba.

Bár Michele már húsz éve dolgozik a Guccinál, először 2015-ben nevezték ki kreatív igazgatónak, a márkáról alkotott víziója pedig nagyban elért elődei, köztük Tom Ford fülledt minimalista stílusától.

A rajongók – mint például Naomi Campbell, Harry Lambert, Billie Eilish és még sokan mások – szeretetüket fejezték ki a tervező iránt az Instagram-bejelentése alatti kommentekben, Campbell különösen megköszönte neki, hogy „felkarolta az afrikai és feltörekvő piacokról érkező fiatal kreatívokat".

Forrás: Marie Claire UK


A figyelmetekbe ajánljuk