Az első két videóban a magyar vasúttörténet egyik legkultikusabb dízelmozdonyát, a nyugati Nohabot, illetve a szintén dízelmozdony, ám szovjet Szergejt mutatták be, a harmadikban a mozdonyok láthatatlan igáslovát, az 1983-tól gyártott, 800 kilowattos villamos tolatómozdonyt amelyet a legtöbben csak Szöcskeként ismernek. De a gyerekek egyik kedvencét, az Mk45-öt, ismertebb nevén Bendegúztis megismerhettük azóta, ahogyan a MÁV gigászát, aGigantot is.
A mostani mozdonnyal valószínűleg már mindenki találkozott, hiszen tényleg mindenhol megtalálhatóak és a lehető legtöbb szerepkörben bevethetőek. A magyar vasút „mindeneséről" van szó, a MÁV M41-es sorozatáról, ismertebb becenevén Csörgőről.
A típusnak legendás hangja van, amely a mozdonyvezetők többségét is megbabonázza. Becenevét arról kapta, hogy a mozdony beindításakor jellegzetes hangja akár 15-20 kilométerről is hallható. De volt már Ferrari, Mustáros, Gyémántkerekű vagy Jumbo is.
A nem villamosított vonalakra 114 példányt gyártottak le belőle és még külföldre is eljutott a Csörgő híre. Azóta már átesett nagyobb ráncfelvarráson a sorozat, de komplex feladatköre nem változott.
Részletes, átfogó videó ismét a MÁV-tól.
A