Többé nem tudnak majd arra biztatni sztorijaikban, hogy ujjmozdulattal látogass meg egy weboldalt.


Ha viszonylag gyakran használjuk az Instagramot ahhoz, hogy emberek, akiket követünk, elég népszerűvé váljanak rajta ahhoz, hogy aztán termékeket akarjanak eladni nekünk, akkor valószínűleg találkoztunk már a swipe up kifejezéssel. Valószínűleg felszólító módban, mindenféle földi jót ígérve cserébe az általunk követett influenszer által.

A kifejezés a mozdulatot írta le, ahogy megnyitunk Instagramról egy külső weboldalt az ujjunk felfele való lapogatásával a kijelzőn. Ez amolyan maszek megoldás volt arra, hogy az Instagramon nem lehet rendesen linkelni dolgokat, holott nagyon sok ember használja promócióra. Rossz hír az influenszereknek, akik műfajt csináltak a swipe upra buzdításból, meg azoknak, akik ilyen animált gifeket terveztek a platformra.

Az Instagram ugyanis augusztus 30-tól megszünteti a funkciót. Óriási öröm az igencsak marginális ürömben, hogy egy fokkal jobb dolog váltja majd. Lesznek ugyanis linkstickerek helyette, ami pont az, mint aminek hangzik. A sztorikba lehet rakni kis stickereket a képekre, amikre rábökve megnyílik majd a kívánt oldal.

Ez mégszuperebb lenne, ha sima posztokra is pakolható lenne, mert akkor végre rendesen lehetne linkelgetni. Készüljünk fel minden esetre, hogy kedvenc influenszereink hamarosan már hevesen a stickerjeikre fognak mutogatni, illetve kismilliószor hallani fogjuk a kattintsatok a stickerre kifejezést a szájukból, amikor megválaszolnak egy kérdést, amit állításuk szerint sokan kérdeztek.

(Forrás: The Verge)


A figyelmetekbe ajánljuk