Madonna legidősebb lánya, Lourdes lett a Marc Jacobs legújabb reklámkampányának az arca.


A 24 éves lány nem igazán kedveli a rivaldafényt, ennek ellenére elég hamar elkezdett dolgozni. Még csak 14 éves volt, amikor édesanyjával közösen a Macy's vállalatnak tervezett kollekciót, majd 16 évesen Európába látogatott, hogy megtapasztalja a divatbemutatók igazi világát.

Ennek következtében 19 évesen megkapta élete első komoly munkáját, Stella McCartney kampányában szerepelt, amelyet a Miu Miu (a Prada leányvállalata) és a Converse x MadeMe követett. Majd egy pár évre parkolópályára tette a modellkedést, de tavaly augusztusban visszatért.

2020. augusztusában szerződést kötött a CAA-vel, decemberben pedig Parade kampányának arca volt a Juicy Couture-rel együttműködve.

De talán a legnagyobb büszkeséget legújabb munkája iránt érzi, hiszen a legendás amerikai divattervező, Marc Jacobs kérte fel, hogy álljon modellt 2021-es tavaszi kollekciójához.

A popkirálynő lánya kizárólag olyan márkákkal dolgozik együtt, amelyekkel teljesen azonosulni tud, Marc Jacobs pedig ilyen. Az amerikai designer egyébként múzsájának tartja Madonnát, így nem meglepő, hogy lányát is előszeretettel foglalkoztatná.

„Marc és Madonna közös története a régmúltba nyúlik vissza, ezért egyértelmű volt számunkra, hogy Lourdes remek arca lenne a kampánynak. Tökéletesen megtestesíti azt a fiatalos szellemet és a megalkuvás nélküli egyediséget, amely központi szerepet játszik a márka életében"

– olvasható a márka közleményében.

Friss

Először észleltek hurrikánt az űrben

Az űrhurrikán megfigyelése új megvilágításba helyezi a bolygók és az űr kapcsolatát.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk