Kim Kardashian

Úgy tűnik, Kim Kardashian és Kanye West válásuk során mégiscsak egyenlő "felügyeleti jogot" kaptak Demna Gvasalia divattervező felett. Hiszen kevesebb mint egy hónappal azután, hogy Kanye bejelentette együttműködését Demnával és a GAP-pal, Kimről kiderült, hogy ő lesz a Balenciaga új arca.


Bár a divatház az utóbbi időben egyre többször kér fel a hírességeket a kampányokhoz, legutóbb például Justin Biebert, ez nem túl megszokott. Éppen ezért a döntés, hogy Kim Kardashiant választották a márka arcának, nagy változást jelent a Balenciaga megítélésben. A márka Instagramja sokáig sápadt, mogorva művészekről és komor, viktoriánus kinézetű színpadi gyerekekről készült fotók tömkelegéből állt, azonban az elmúlt szezonokban a márka megjelenését felváltotta valami sokkal könnyedebb popkulturális irány.

Egyértelmű, hogy Demna Gvasalia megszállottja lett a hírnévnek, azonban ez a kampány egy kicsit kevésbé szigorúan kezeli a hírnevet, és ott örökíti meg múzsáit, ahol élnek és dolgoznak. Kardashiant a calabasasi otthonában fotózták.

Fontos megemlíteni, hogy saját projektjein túl ez Kim első divatkampánya 2014 óta. Akkor egykori férjével, Kanye Westtel közösen a Balmain SS15-ös kollekciójának arca volt. Ezzel az együttműködéssel pedig nem túlzás kijelenti, hogy Kim végső felemelkedését vetíti előre a high fashion legnagyobbjai közé, ezzel is felerősítve saját self(ie)-branding erejét.

IDE kattintva megtekinheted a róla készült fotókat!

A figyelmetekbe ajánljuk