Úgy tűnik, Kim Kardashian és Kanye West válásuk során mégiscsak egyenlő "felügyeleti jogot" kaptak Demna Gvasalia divattervező felett. Hiszen kevesebb mint egy hónappal azután, hogy Kanye bejelentette együttműködését Demnával és a GAP-pal, Kimről kiderült, hogy ő lesz a Balenciaga új arca.
Bár a divatház az utóbbi időben egyre többször kér fel a hírességeket a kampányokhoz, legutóbb például Justin Biebert, ez nem túl megszokott. Éppen ezért a döntés, hogy Kim Kardashiant választották a márka arcának, nagy változást jelent a Balenciaga megítélésben. A márka Instagramja sokáig sápadt, mogorva művészekről és komor, viktoriánus kinézetű színpadi gyerekekről készült fotók tömkelegéből állt, azonban az elmúlt szezonokban a márka megjelenését felváltotta valami sokkal könnyedebb popkulturális irány.
Egyértelmű, hogy Demna Gvasalia megszállottja lett a hírnévnek, azonban ez a kampány egy kicsit kevésbé szigorúan kezeli a hírnevet, és ott örökíti meg múzsáit, ahol élnek és dolgoznak. Kardashiant a calabasasi otthonában fotózták.
Fontos megemlíteni, hogy saját projektjein túl ez Kim első divatkampánya 2014 óta. Akkor egykori férjével, Kanye Westtel közösen a Balmain SS15-ös kollekciójának arca volt. Ezzel az együttműködéssel pedig nem túlzás kijelenti, hogy Kim végső felemelkedését vetíti előre a high fashion legnagyobbjai közé, ezzel is felerősítve saját self(ie)-branding erejét.
IDE kattintva megtekinheted a róla készült fotókat!