Ismét megrendezi nagyszabású jótékonysági eseményét az UNICEF Magyarország.


Az október 9-én nyíló, háromnapos pop-up store ezúttal is márkás ruhadarabokkal, rendkívül kedvező áron várja az érdeklődőket. Az UNICEF Magyarország a jótékonysági gardróbvásáron befolyt teljes összeget a rászoruló lánygyermekek életének jobbá tételére fordítja.


A tavalyi nagy sikerű rendezvény házigazdájához, Mihalik Enikő szupermodellhez most Blaskó Nikolett, a kommunikációs szakma egyik legismertebb szereplője, a hazai kortárs alkotók elismert támogatója is csatlakozott azzal a nem titkolt küldetéssel, hogy a gazdasági és kulturális élet képviselői közül felajánlásaikkal minél többen járuljanak hozzá a gardróbvásár sikeréhez. Az akcióhoz eddig több mint 30 neves hazai tervező, divatmárka csatlakozott felajánlásaival.

2020-ban a lányoknak világszerte olyan nehézségekkel kell szembenézniük, mint a kényszerített házasság, az erőszak és az oktatási egyenlőtlenségek. A statisztikák szerint minden évben 12 millió fiatalt adnak férjhez 18 éves kora előtt, világszerte 130 millió 6 és 17 év közötti lány egyáltalán nem jár iskolába, valamint a Földön élő 800 millió analfabéta kétharmada is nő. Az UNICEF évtizedek óta harcol a gyerekházasság intézményének felszámolása és az írástudatlanság ellen, valamint támogatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket – áll az UNICEF Hungary közleményében.

A tavalyi kínálaton túlmutatva idén férfi- és gyermekruhák, kiegészítők, sportruházat is várja majd az érdeklődőket a belvárosi bemutatóteremben.

A nem mindennapi kollekciót felvonultató adománygyűjtő vásárt október 9-10-11-én rendezik a H&M Váci utcai exkluzív bemutatótermében. A részvétel ingyenes, ám regisztrációhoz kötött. Bővebb információ az UNICEF Pop-Up Store Facebook-eseménynél és az Instagramon érhető el.

Friss

Négy magyar startup kapott többmilliós indulási támogatást

Összesen 80 millió forint értékű befektetési ajánlattal zárult a koronavírus-járvány gazdasági hatásaira válaszul indított Reload Hungary Inkubációs Program, amit az MFB Csoport tagjai a Hirventures és a Startup Campus Inkubátor hozott létre.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk