Egyre nagyobb spektrumon gyártanak kiegészítőket a luxusmárkák.
Az ékszerek, táskák és okosórák után ugyanis megjelentek a piacon a babakocsik, a Diornál legalábbis biztos, a márka ugyanis piacra dobta első gyerekkocsiját a Inglesinával közösen – írja a Luxorylaunches. Utóbbi, olasz prémiummárka, mely magas minőségű babakocsijairól és etetőszékeiről ismert.
A Dior nevével fémjelzett babakocsi állítható etetőszékkel rendelkezik, mely arra szolgál, hogy megvédje a gyerekeket a különböző időjárási jelenségektől. A márka neve megtalálható az eszköz karján és kerekein. A kocsit tervezői jacquard vászonnal látták el, mely könnyedén illeszkedik a kormányra.
A Dior babakocsija továbbá innovatív szellőzőrendszerrel és bambuszszálakból készült matraccal rendelkezik, igény szerint pedig könnyedén összecsukható és kibontható.
A Baby Dior babakocsi szeptember 4-től érhető el Európában, a Közel-Keleten, Szingapúrban és Hong Kongban, valamint Kínában és Japánban pedig decembertől.
Ára 10,5 ezer dollár, azaz közel 3,2 millió forint.