Egyre nagyobb spektrumon gyártanak kiegészítőket a luxusmárkák.



Az ékszerek, táskák és okosórák után ugyanis megjelentek a piacon a babakocsik, a Diornál legalábbis biztos, a márka ugyanis piacra dobta első gyerekkocsiját a Inglesinával közösen – írja a Luxorylaunches. Utóbbi, olasz prémiummárka, mely magas minőségű babakocsijairól és etetőszékeiről ismert.

A Dior nevével fémjelzett babakocsi állítható etetőszékkel rendelkezik, mely arra szolgál, hogy megvédje a gyerekeket a különböző időjárási jelenségektől. A márka neve megtalálható az eszköz karján és kerekein. A kocsit tervezői jacquard vászonnal látták el, mely könnyedén illeszkedik a kormányra.

A Dior babakocsija továbbá innovatív szellőzőrendszerrel és bambuszszálakból készült matraccal rendelkezik, igény szerint pedig könnyedén összecsukható és kibontható.

A Baby Dior babakocsi szeptember 4-től érhető el Európában, a Közel-Keleten, Szingapúrban és Hong Kongban, valamint Kínában és Japánban pedig decembertől.

Ára 10,5 ezer dollár, azaz közel 3,2 millió forint.

Friss

Tilos az amerikaiaknak kubai szivart és rumot fogyasztani

Ott ütöttek, ahol a legjobban fáj. De az Egyesült Államokban sem lehet kellemes a szivar- és rumkedvelő közönségnek.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk