Egyre nagyobb spektrumon gyártanak kiegészítőket a luxusmárkák.



Az ékszerek, táskák és okosórák után ugyanis megjelentek a piacon a babakocsik, a Diornál legalábbis biztos, a márka ugyanis piacra dobta első gyerekkocsiját a Inglesinával közösen – írja a Luxorylaunches. Utóbbi, olasz prémiummárka, mely magas minőségű babakocsijairól és etetőszékeiről ismert.

A Dior nevével fémjelzett babakocsi állítható etetőszékkel rendelkezik, mely arra szolgál, hogy megvédje a gyerekeket a különböző időjárási jelenségektől. A márka neve megtalálható az eszköz karján és kerekein. A kocsit tervezői jacquard vászonnal látták el, mely könnyedén illeszkedik a kormányra.

A Dior babakocsija továbbá innovatív szellőzőrendszerrel és bambuszszálakból készült matraccal rendelkezik, igény szerint pedig könnyedén összecsukható és kibontható.

A Baby Dior babakocsi szeptember 4-től érhető el Európában, a Közel-Keleten, Szingapúrban és Hong Kongban, valamint Kínában és Japánban pedig decembertől.

Ára 10,5 ezer dollár, azaz közel 3,2 millió forint.

Friss

Joe Exotic árverésre bocsájtja a Tigrisvilágban látott ruháit

Mindezt a rácsok mögül.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

LEGO X Adidas – egy „sportcipő", amibe nem szívesen bújnál bele

A sneaker-rajongók egy újabb újdonsággal bővíthetik gyűjteményüket, bár ebben a „cipőben" aligha tudnának kényelmesen útra kelni.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Idén is mindenkit vár Budapesten a Bar Show (x)

A Nyissunk Együtt! egy korlátozott kiadású koktélmagazin, amely a Fine Brands Company, a Moët Hennessy és a Magyar Bártender Szövetség közötti együttműködésből jött létre azzal a céllal, hogy támogassa a koronavírus-világjárvány következtében nehéz helyzetbe került bárokat és étteremeket.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk