A cég megpróbál betörni a szesziparba.



Amerikában az utóbbi időkben felpörgött az itthon még alig ismert alkoholos szódák fogyasztása. Sokan már a nyári hónapokban is ezt isszák a sör helyett, ami jól jelzi, hogy komoly tényező lehet az új hóbort az alkoholpiacon.

Valószínűleg ezért is döntött a Coca-Cola úgy a nyáron, hogy tesz egy próbát, és megcsinálja az első alkoholos szódáját.

Nem ez az első eset, hogy a Coca-Cola alkoholos italt mutat be. Tavaly már Japánban is piacra dobtak egy helyi alkoholra hasonlító italt (chu-hi).

A mostani, Topo Chico névre keresztelt szóda Latin Amerikában debütál jövőre először, majd ha minden jól megy, a cég az amerikai piacra is szeretne betörni.

Az USA-ban a Coca-Cola 30 éve nem forgalmazott hasonló italt, de bíznak benne, hogy a divatos alkoholos szódával megvetik a lábukat a kocsmák és a boltok polcain.

A figyelmetekbe ajánljuk