Az erő és a külső megmarad, csak már nem fog annyira dübörögni.
Nem a környezettudatos szó, ami eszünkbe jut a Hummer márka hallatán. Lényegében az egyik szimbóluma volt a magas üzemanyag fogyasztásnak. Az eredetileg az USA hadseregének szánt autó hamar népszerű lett a lakosság körében a '90-es évektől. Azonban az egyre felpörgő környezetvédelmi akciók és a tudatosabb fogyasztás szem előtt tartása miatt, ma már inkább számít cikinek, mint vagánynak egy ekkora terepjáró.
Valószínűleg pont ezért szánta el magát a General Motors, hogy megépítik történetük első elektromos autóját, az 1000 lóerős Hummer EV-t.
A GM vezetése szerint nem kell félni attól, hogy kényesebbé vált volna a terepjáró vagy hogy más élményt nyújtana (a hangján kívül) a legújabb széria. Az új autó alvázát acélbevonattal látták el, hogy jobban védje az akkumulátort, ami a jármű alján fekszik. Ezen kívül az új Hummert 18 kamerás Ultravision rendszerrel szerelték fel, amit az első és a hátsó alvázra raktak, hogy jobban védjék a sérülésektől. Emellett önvezető módot is kapott.
Az autó tetőszerkezete és a hátsó ablaka is leszedhető, de a szélvédő már nem hajtható le. A 35 colos terepgumikon könnyedén képes átmenni 45 centiméteres tárgyakon is, de a 60 centi mély víz sem jelent gondot az új terepjárónak.
Természetesen négykerék-meghajtást kapott, amit három elektromos motor fog majd hajtani és 560 kilométert is képes megtenni. Az új Hummer erejével biztosan nem lesz baj: 1000 lóerővel dübörög majd, és három másodperc alatt már száz feletti kilométert is képes lesz elérni.
2021-től már kapható az első változata, ami 12 595 dolláros (nagyjából 35 millió forint) áron vásárolható majd meg. Ha a gyártó kipörgette a jól felszerelt, legdrágább változatát, akkor érkeznek majd a következő darabok, már kedvezőbb áron.