Nem közvetlenül a hotelen keresztül foglalunk szobát
Bár a rengeteg kedvezmény miatt kecsegtető lehet a szállásközvetítő cégeken keresztül foglalni, valójában elég sok buktatóval találhatjuk szemben magunkat. Az alabamai hotelmenedzser, Chase Christian szerint az ilyen típusú foglalások a hotel szolgáltatásainak felét elérhetetlenné teszik a vendégek számára; lemondás esetén például nincs lehetőség visszatérítést igényelni, de gyakori, hogy a harmadik fél plusz költségeket számol fel a legapróbb módosítások miatt is. Ezek a problémák általában könnyen kikerülhetők, ha közvetlenül a hotelen keresztül foglalunk.
Ez is érdekelhet! 8 egyszerű tipp, hogy spórolj a következő nyaralásod alatt
Nem nézünk utána a szolgáltatásoknak
Ivanna Gonzalez, a Kimpton Surfcomber Hotel vezetője szerint általános probléma, hogy a vendégek nem tájékozódnak alaposan a szállások által nyújtott szolgáltatásokról. Elmondása szerint gyakran hallja, hogy a vendégek arra panaszkodnak, bárcsak tudták volna korábban, hogy mennyi minden elérhető az adott szálláshelyen. Rachel Mylett, a The Lodge at St. Edward szerint a vendégek nem is tudják, mennyi szolgáltatást vehetnek igénybe mindaddig, míg nem tájékozódnak a weboldalon.
Nem kérdezünk rá a be- és kijelentkezés időpontjára
Fotó: Shutterstock
Bár a legtöbb hotelben fix időpontban kell be- és kijelentkezni, sok szállásadó kifejezetten rugalmasan kezeli ezt a kérdést.
Érdemes még az érkezés előtt értesíteni a hotelt, ha módosítanánk a be- és kijelentkezés időpontjain, hiszen így sokkal nagyobb eséllyel tudnak segíteni az ott dolgozók
– mondta Gonzalez.
Nem kérünk higiéniai termékeket
Könnyen előfordulhat, hogy otthon felejtünk ezt-azt, gyakori példa a fogkrém vagy fogkefe, melyek azonban számos hotelben ingyenesen elérhetőek a vendégek számára.
Egy alkalommal egy éppen bejelentkező vendég a közelben található boltokról érdeklődött, mivel már napok óta nem tudott fogat mosni. Tájékoztattam, hogy ingyen is kaphat fogkefét. Meglepődött, hiszen nem tudott a szolgáltatásról
– mondta Patrick van den Aakster, a Corendon Amsterdam New-West menedzsere.
Ajánljuk figyelmedbe! 5 dolog, amit egy orvos szerint minden utazás előtt meg kell tenned
Nem foglalunk előre időpontot
Érdemes előre időpontot foglalni akár a hotel étterméről, akár a wellnessrészlegről legyen szó. A népszerű hotelekben általában hamar betelnek az időpontok, főleg ha vendégek és a helyiek számára egyaránt elérhető az adott szolgáltatás.
Utáljuk, ha a vendégeink nem tudják 100 százalékosan élvezni a szolgáltatásainkat, mert nem foglaltak időpontot előre
– mondta Mylett.
Nem jelezzük a felmerülő aggályainkat
A hotelek dolgozói számára fontos, hogy a vendégek a lehető legjobban érezzék magukat az ott töltött idejük alatt, ám nem tudják még jobbá tenni a kikapcsolódásunkat, ha nem mondjuk el nekik a szállással kapcsolatos aggályainkat. Nyugodtan váltsunk e-maileket a hotellel érkezés előtt, de ha valamilyen különleges alkalmat ünneplünk, nyugodtan közölhetjük azt is, hiszen így segítségünkre lehetnek abban, hogy még különlegesebbé varázsolják az ott töltött időt.
Forrás: HuffPost