Thaiföld.

A thaiföldi szállodáknak, vállalkozásoknak és magánkórházaknak tartózkodniuk kell a turisták elcsábítására irányuló nagy kedvezmények nyújtásától, és ehelyett az ország prémium utazási célpontként való felértékelésére kell összpontosítaniuk – mondták a thai kormány miniszterei.


Thaiföldre az idei év első hat hónapjában mintegy 2 millió külföldi látogató érkezett, ami folyamatos fellendülést jelent, miután a világjárvány és az abból adódó több mint 18 hónapig tartó bonyolult és költséges beutazási követelmények miatt a turizmus majdnem összeomlott.

Nem hagyhatjuk, hogy az emberek azért jöjjenek Thaiföldre, mert olcsó. Ehelyett azt kellene mondaniuk, hogy azért jöjjenek, mert működik, mert ésszerű, ez az, ahol növelhetjük az értéket

– mondta Anutin Charnvirakul miniszterelnök-helyettes egy turizmust népszerűsítő rendezvényen.

Anutin a Louis Vuitton luxusdivatmárkához hasonlította a megközelítést:

Tartsd meg a pozíciódat. Adj el prémiumot. Minél drágább, annál több a vásárló. Különben a Louis Vuittonnak nem lenne forgalma.

Ázsia egyik legnépszerűbb utazási célpontja, Thaiföld a pandémiát megelőző 2019-es évben rekordszámú, közel 40 millió látogatót fogadott, akik 53,53 milliárd dollárt költöttek, ami a bruttó hazai termék 11 százalékának felel meg. A következő évben 6,7 millióra, 2021-ben pedig 428 ezerre esett vissza a beutazások száma, annak ellenére, hogy komoly lépéseket tettek a karanténkövetelmények megszüntetésére. Az előrejelzések szerint 2022-ben 10 millió külföldi érkezőt várnak.

Az év elején Thaiföld hosszú távú vízumprogramot indított a tehetős külföldiek és a szakképzett munkavállalók számára, kitartva a nagy költésű látogatók idecsábítására irányuló tervük mellett, annak ellenére, hogy a világjárvány idején a turizmus területén számos vállalkozás ment tönkre.

Forrás: Travel Daily


A figyelmetekbe ajánljuk