Létezik egy apró sziget a Karib-térségben, ami annyira exkluzív, hogy sokáig csak meghívásos formában fogadott látogatókat. Most viszont a Corona-sziget minden olyan utazó számára elérhetővé vált, akinek a természetvédelem és a fenntarthatóság egyaránt fontos értékek – írja a Drive.
Még 2021-ben jelentette be a Corona – a mexikói sörmárka –, hogy egy olyan szigetet terveznek létrehozni, ahol a fenntarthatóság áll a fókuszban. A márka állta is a szavát, és megnyitotta az azonos névre keresztelt szigetet, ahova eddig csak meghívóval lehetett eljutni.
A sziget Kolumbia partjaitól nem messze, Cartagenától nagyjából 20 kilométerre helyezkedik. Egy igazi trópusi paradicsom: tele van sűrű erdőkkel és homokos strandokkal. A vállalatnak már a kezdetekben az volt a célja, hogy egy természetközeli és fenntartható ökoturisztikai célpont váljon a szigetből, ezért a területén napelemeket és hagyományos építészeti technikákat alkalmaztak. Továbbá a gasztronómiai kínálat is főként a helyi alapanyagokra összpontosít. Környezetvédelmi erőfeszítéseikért a Corona-szigetet egy háromcsillagos kék zászlóval jutalmazta az Oceanic Global szervezet.
A kis szigeten 10 bungaló található, melyek mindegyike tengerparti kilátással, nagy teraszokkal és jacuzzikkal rendelkezik. A megnyitást követően a Corona bevezetett egy napi bérletet, amivel Cartagena városából egyenesen el lehet jutni az ökoszigetre. A 672 ezer kolumbiai pesós (közel 60 ezer forintos) díjért cserébe ráadásul egy háromfogásos ebédet, Corona söröket, jógát, kajaktúrát és néhány napágyat is kapnak az utazók.
Ezt is olvasd el! Most akár mi is megvehetjük ezt a strandokkal teli brit szigetet
Jó hír, hogy akár éjszakázni is van lehetőség: az all-inclusive bungalók két személy számára 2 millió pesóba, azaz kicsivel több mint 178 ezer forintba kerülnek.
A luxushely megnyitásával a Corona egyfajta motivációt szeretne adni az utazóknak arra, hogy ügyeljenek a természeti kincsek megőrzésére. Ha így tesznek, akkor nem csak itt lehet részük hasonlóan idilli nyaralásban, gondolják a megálmodók.
A Corona-sziget a pihenés és a természetvédelem találkozását szimbolizálja egy csodaszép tengerparti környezetben. Egy olyan tengerparton született és természetes alapanyagokra építő márkaként, mint a Corona, úgy gondoljuk, hogy szigetünk tökéletesen képviseli azt a mentalitást, amiben hiszünk
– jegyezte meg Clarissa Pantoja, a sörcég alelnöke.
Figyelmedbe ajánljuk! Hivatalos: ez a sziget az elsőszámú nászutas célpont 2025-ben