Szilágyi Áron olimpia aranyérem

Az elmúlt 25 év legeredményesebb magyar olimpiai szereplésének nagy visszhangja volt az online térben, a játékok kezdetétől a végéig közel félmillió említés esett az eseményről és a sportolókról. A közösségi médiában vizes sportokról volt a legtöbb tartalom, egyéniben pedig Szilágyi Áron volt a kedvenc.



Több mint 2,4 milliárd alkalommal találkozhattunk olimpiával kapcsolatos tartalmakkal, azaz egy magyar internetező a két hét alatt 245-ször futhatott bele a játékokról szóló online említésekbe.

A SentiOne elemzése szerint, legforgalmasabb nap a közösségi médiában július 28-a volt, amikor a kardcsapat és Tóth Krisztián bronzérmet, Milák Kristóf pedig aranyérmet szerzett.

Szilágyi Áronról beszéltek legtöbbet a magyar internetezők az olimpia 2 hete alatt:

39 ezer említés született az első hazai aranyéremről, majd később a csapat harmadik helyéről.

Őt Milák Kristóf aranya és ezüstje követi 28 ezer említéssel, az online tartalmak dobogójának harmadik helyére pedig az aranyérmes Lőrincz Tamás birkózó léphetett fel 14 ezer említéssel. A SentiOne Olimpiai Social Indexe szerint az első három helyezettet Kozák Danuta követi, az ötödik helyen pedig a női vízilabda csapat áll.

A SentiOne kutatásából az is kiderült, hogy még mindig a vizes sportok országa vagyunk:

összességében az úszásról, a kajak-kenuról és a vízilabdáról szóló tartalmak érdekelték leginkább a magyar internetezőket, az ezekről szóló tartalmak értek el a legtöbb emberhez.

SentiOne

Az elemzés alapját a magyar internetezők portálokon, blogokon, fórumokon, közösségi média felületeken található tartalmai adták. A SentiOne azokat a 2021.07.28-2021.08.08 között publikusan közzétett online tartalmakat elemezte, melyben az olimpiával, olimpiai érmesekkel, sportágakkal kapcsolatos tartalmak megjelennek.

​A SentiOne-ról

A SentiOne a világ egyik vezető online listening és AI ügyfélszolgálat automatizálási platformja. A felület globálisan figyeli és összegyűjti az interneten található publikus említéseket a portálokról, fórumokról, blogokról, közösségi média felületekről és értékelő oldalakról.

Valós időben vagy akár 3 évre visszamenőleg több mint 80 nyelven monitorozhatóak a netes tartalmak.

A SentiOne abban segít ügyfeleinek, hogy a fogyasztóik igényeinek megértésével, adatalapon tudjanak üzleti és marketing döntéseket hozni.

Related Articles Around the Web
A figyelmetekbe ajánljuk