A mérések szerint már 87 millióan(!) látták a műsort az elejétől a végéig.
A Netflix óriási népszerűségnek örvendő sorozata, a Squid Game minden idők legnagyobbjá vált, legalábbis, a streamingszolgáltató kínálatában.
Netflix műsoradatai, –amelyek a nyilvánosság számára általában nem elérhetőek –, új információkkal szolgáltak arról, hogy pontosan mit is jelent a dél-koreai dráma sikere a vállalat számára.
Röviden: egy gigantikus malacperselynyi pénzt, amit a széria rajongói már jól ismerhetnek.
A Bloomberg bizalmas adatokra hivatkozva vasárnap közzétett egy jelentést, amely szerint a Squid Game nagyjából 900 millió dolláros, azaz 280 milliárd forintnyi értéket termel a vállalatnak. Ez a szám azonban nem az eladásokra vonatkozik. A vállalat ugyanis nem ad el konkrét műsorokat. Ez az információ sokkal inkább azt az egyedi módot tükrözi, ahogyan a Netflix meghatározza egy műsor hozzájárulását az eredményhez az alapján, hogy hány előfizető nézte meg.
Ez a szám önmagában is lenyűgöző lenne, de ami igazán különlegessé teszi, az az a tény, hogy a sorozat elkészítése ennek a számnak a töredékébe került.