A világhírű cégnek óriási felelőssége van az elfogadás megteremtésében, bár ez a lépés sokaknál kiverte a biztosítékot.
2021-ben szinte minden ruházati és szépségipari cég igyekszik a legtöbbeknek kedvezni, illetve bebizonyítani azt, hogy senki sem tökéletes. A filtermámoros közösségi médiának és az irreális szépségideáloknak köszönhetően rengeteg fiatal önkép zavarral küzd.
Ebben pedig sokszor cinkosok azok a fast fashion vállalatok is, mint például a világ második legnagyobb ruházati cége, a H&M. Éppen ezért egy rendkívüli kampánnyal rukkolt elő, ugyanis olyan modellel hirdetik legújabb, nyári kollekciójukat, akinek az arcáról nem retusálták le a pattanásokat.
Természetesen voltak olyanok, akik egyáltalán nem értettek egyet ezzel a lépéssel és kritizálni kezdték a cég munkáját. Ezekre a hozzászólásokra pedig maga a vállalat válaszolt a kommentszekcióban:
„A H&M-nek, mint a világ egyik legnagyobb ruházati vállalatának hatalmas felelőssége van a sokszínűség és az elfogadás megteremtésében, és hiszünk abban, hogy minden ember csodálatos, úgy ahogy van. Modelljeink is azt tükrözik, hogy törekszünk a változatosságra, és azt hirdetik, hogy nem csak a tökéletes külsejű emberek lehetnek szépek. Büszkén vállaljuk sokszínűségünket és nézeteinket, melyekkel igyekszünk értéket teremteni és melyről úgy gondoljuk, elengedhetetlen ahhoz, hogy egy jobb, élhetőbb világban éljünk. Hisszük, hogy együtt többre vagyunk képesek!"
– írta a cég az egyik fotó alá.