Times Square.

Fillérekért vásárolhatunk magunknak 15 másodperc hírnevet New York legnépszerűbb részén

A Times Square-en található TSX Broadway lekerekített sarkán elhelyezett 1672 négyzetméteres LED-képernyő nem hirdetéseket fog mutatni. Hanem az emberek által beküldött videókat.


A PixelStar-program hivatalosan szilveszterkor indult, amikor az emberek egy próbaverzió keretében a saját 15 másodperces videóikat vetíthették rá a Times Square egyik legnagyobb képernyőjére. Az említett felület két, egymásba zökkenőmentesen integrált, 7,6 méter magas LED-falat tartalmaz, amelyek kinyílnak, és egy Times Square-re néző szabadtéri színpadot tárnak elénk.

Ez is érdekelhet: New Yorkban is legalizálták az emberi komposztálást

A képernyőt koncertek és számos más program közvetítésére fogják használni. A felhasználóknak csupán annyit kell tenniük, hogy letöltik a TSX-alkalmazást, beütemezik a videójukat, és 40 dollárét (15 ezer forint) 15 másodperces hírnévre tehetnek szert.

Összehasonlításképpen: a Times Square-en történő hagyományos reklámozás 500 dollárnál (183 ezer forint) kezdődik, ami egy 15 másodperces hirdetés 20-szori lejátszását foglalja magában.

Egy mesterséges intelligencia és egy ember duója megvizsgálja a beküldött tartalmakat, és ha azok megfelelnek a tartalmi szabályoknak, akkor a videó meghódíthatja a Times Square-t. A tartalmi szabályok között a meztelenség, az erőszak és sértés tiltása is. Emellett hagyományos reklámokat sem lehet levetíteni.

Nem akarjuk, hogy a vállalatok 15 másodpercet vásároljanak a képernyőn

– mondja Nick Holmstén, a TSX Entertainment társalapítója és társ-vezérigazgatója.

Holmstén ragaszkodik ahhoz, hogy a TSX „soha nem fog olyan helyzetbe kerülni, hogy olyan hagyományos programokat futtassanak, amelyek más képernyőkön történnek, ahol hosszú távú reklámkampányokat lehet vásárolni".

Forrás: Fast Company


A figyelmetekbe ajánljuk