Ki ne szeretné a lehető legkényelmesebben és legegyszerűbben intézni villany- és gázszámlaügyeit? Az MVM Next online rendszerében mindenki könnyedén elvégezheti rezsiszámlákkal kapcsolatos teendőit, amihez a társaság mostantól újabb segítséget nyújt.
Vannak, akik valami miatt még mindig nem szívesen intézik napi ügyeiket elektronikus felületeken, pedig több nyomós érv is szól mellettük: mindenekelőtt az, hogy így az igényeiknek és időbeosztásuknak legmegfelelőbb módon iktathatják napirendjükbe az ügyintézést, hiszen bárhol és bármikor könnyedén elvégezhetik akár azokat az tennivalókat is, amiket régóta halogatnak.
Az MVM Next 0-tól 24 óráig elérhető online ügyfélszolgálati rendszerével mindenki gyorsan és egyszerűen, kötöttségektől mentesen bonyolíthatja rezsiügyeit akár egy okostelefonról is. Az elektronikus felület használatával időt spórolva magunknak jócskán megkönnyíthetjük a saját dolgunkat.
A komfortos, hatékony megoldás azok számára is játszva kezelhető, akik nem jártasak a digitális felületek kezelésében, és az online ügyintézés nem része a napi rutinjuknak. A felület használata gyakorlat nélkül sem bonyolult, és ehhez mostantól a társaság további segítséget is ad, amellyel az ügyintézés folyamata még átláthatóbbá és érthetőbbé válik.
Az MVM Next ugyanis rövid magyarázó videókat készített és helyezett el online ügyfélszolgálati oldalán, amelyek pontról pontra bemutatják a főbb ügyintézési típusok konkrét lépéseit. Az iránymutatást követve bárki könnyűszerrel végigjárhatja a regisztráció, a diktálás és értesítés, a számlázási mód megváltoztatásának, a jelleggörbe átállításának, az éves fogyasztás lekérdezésének vagy éppen a részletfizetés igénylésének online folyamatát.
Az érthetőséget és kezelhetőséget elősegítő új tartalmakkal a társaság arra kívánja bátorítani valamennyi ügyfelét, hogy kockázat nélkül tegyenek egy kísérletet az elektronikus ügyintézéssel, ezzel ugyanis csak nyerhetnek.
A folyamatos fejlesztésnek és a modern digitális megoldásoknak köszönhetően az MVM Next online ügyintézési felületein egyre több új funkció vehető igénybe, melyek azonnali segítséget nyújtanak a felhasználóknak, miközben a személyes adatok védelme is biztosított.
A könnyű használhatóságot és a megbízható működést a csatlakozott ügyfelek nagy száma is igazolja, hiszen a digitális számlaügyintézési szolgáltatásokra már közel másfél millió regisztrált felhasználó támaszkodik.