Egy Aston Martin-logo

Az Aston Martin és az Airbus Corporate Helicopters (ACH) 2020-ban 15 darab Aston Martin Edition ACH130 helikoptert dobtak piacra, az első 14 példány pedig rendkívül gyorsan elkelt.


Nagyon úgy tűnik, hogy óriási a kereslet az Aston Martin és az ACH közös helikopterére, amin nemcsak a vásárlók, hanem a cégek fejesei is alaposan meglepődtek.

Tényleg nem gondoltuk, hogy a piac ilyen gyorsan fog mozogni. Nem kérdés, hogy a kiválóságra és minőségre vonatkozó értékeink és az Aston Martin nagy teljesítményű autóipari elegancia iránti elkötelezettségének egyesítése olyan helikoptert eredményezett, amely izgalomba hozza a vásárlókat

– mondta Frederic Lemos, az ACH vezetője az e heti genfi EBACE üzleti repülési csúcstalálkozón tartott sajtótájékoztatón.

Két évvel a bevezetés után a helikopter gyártója az első 15 darabból egy kivételével mindet eladta a kezdeti gyártási kötelezettségből. A megrendelések délkelet-ázsiai, európai, latin-amerikai, új-zélandi és észak-amerikai ügyfelektől érkeztek.

2019-ben az Aston Martin és az ACH tervezői együttműködtek egy egyedi helikopter megalkotásában, amelyet a vállalat legnagyobb teljesítményű járművei, különösen a DB11 inspiráltak. 2020 elején jelentették be a különleges kiadást, amely négyféle külső és belső kialakításban érhető el. Az üléseket és az ajtókat rugalmas bőrrel kárpitozták, az utastér többi részét pedig összehangolt ultra-szarvasbőr borítja.

Forrás: Robb Report


A figyelmetekbe ajánljuk