Kevesebb mint két év után a Fenty Fashion House, ami luxus árkategóriájú ruhákat árult, bezárja kapuit.


Azonban Rihanna egyéb márkái a Fenty Beauty és a Fenty Skin, csakúgy, mint a Savage x Fenty a továbbiakban is működni fog. A legutóbbi az énekesnő fehérneműt árusító vállalkozása, amely igazán sikeres kampányt tudhat maga mögött 115 millió dollár értékben.

Savage x Fenty szinte minden bőrszínű és alkatú hölgyeknek kínál testhezálló darabokat. Ráadásul Rihanna kifejezetten érzékeny a nőket érintő problémákra, így legutóbb a cég a mellrák túlélőivel készített kampányt.

Ő volt az első színes bőrű nő, aki Párizsban saját divatházat kapott, a cég befektetője pedig Bernard Arnault volt, aki mindenben támogatta Rihannát. Az üzlet egészen a koronavírus-járványig virágzott, de a pandémia beköszöntével jelentősen visszaesett a bevétel. Így maga Arnault szorgalmazta a vállalat bezárását, végül közösen hozták meg a nehéz döntést, miszerint a Fenty bezár.

Egyes divatszakértők szerint, bár Rihannának hatalmas rajongótábora van, a Fenty-ruhák árai az átlag ember számára megfizethetetlenek. Ebben az időben pedig az olcsóbb ruhákat is alig vásárolják, nem hogy több száz ezer forint értékben.

(hvg)

Friss

Több mint 50 éves rejtélyre derült fény a kaliforniai aszály miatt

A szárazság miatt egy repülőgépet találtak egy tó fenekén.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

Több ezer kilométert hánykolódott az óceánon egy most célba ért palackposta

És már válaszoltak is rá.
TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A Louis Vuitton is csatlakozik az űrturizmushoz? – futurikus divatbemutatót tartottak

A vírusnak köszönhetően az idei nyár és a vele járó külföldi utazások sem történnek zökkenőmentesen. A Louis Vuitton házának kreatív igazgatója, Nicolas Ghesquière pedig éppen ezért gondolt arra, hogy az egzotikus tengerpartok helyett inkább az űrbe repíti az embereket.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk