Kevesebb mint két év után a Fenty Fashion House, ami luxus árkategóriájú ruhákat árult, bezárja kapuit.


Azonban Rihanna egyéb márkái a Fenty Beauty és a Fenty Skin, csakúgy, mint a Savage x Fenty a továbbiakban is működni fog. A legutóbbi az énekesnő fehérneműt árusító vállalkozása, amely igazán sikeres kampányt tudhat maga mögött 115 millió dollár értékben.

Savage x Fenty szinte minden bőrszínű és alkatú hölgyeknek kínál testhezálló darabokat. Ráadásul Rihanna kifejezetten érzékeny a nőket érintő problémákra, így legutóbb a cég a mellrák túlélőivel készített kampányt.

Ő volt az első színes bőrű nő, aki Párizsban saját divatházat kapott, a cég befektetője pedig Bernard Arnault volt, aki mindenben támogatta Rihannát. Az üzlet egészen a koronavírus-járványig virágzott, de a pandémia beköszöntével jelentősen visszaesett a bevétel. Így maga Arnault szorgalmazta a vállalat bezárását, végül közösen hozták meg a nehéz döntést, miszerint a Fenty bezár.

Egyes divatszakértők szerint, bár Rihannának hatalmas rajongótábora van, a Fenty-ruhák árai az átlag ember számára megfizethetetlenek. Ebben az időben pedig az olcsóbb ruhákat is alig vásárolják, nem hogy több száz ezer forint értékben.

(hvg)

Friss

Vígjátéksorozat lett a Marvel mókás külsejű gonoszából

A M.O.D.O.K. nem a Disney+-ra érkezik, szóval elsősorban a felnőttek humorát célozza majd meg.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk