A TikTok logója.
A TikTok nemrégiben bejelentette, hogy a Virtual Dining Concepts nevű étteremfejlesztő-céggel közösen több mint 300 éttermet nyitnak Amerika-szerte.

A TikTok térhódítása tovább folytatódik, a videómegosztás után a vendéglátóiparban is megvetnék a lábukat. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a kínai cég logójával díszitett éttermek nőnek ki a földből Amerika-szerte, hanem úgynevezett „szellemkonyhákat” nyitnak, amelyektől kizárólag online lehet rendelni.

Egy ambiciózus vállalkozáshoz, egyedi koncepció dukál, a TikTok Kitchens névre keresztelt „éttermekben” a videós platformon népszerű, „slágerételekből” lehet választani.

Épp emiatt az első időszakban az étlapon olyan finomságok szerepelnek majd, mint a fetasajtos sült tészta, a kukorica borda és a tésztachips.

A cég vendéglátós vállalkozása közel sem a véletlen műve, hiszen a különböző ételekkel kapcsolatos bejegyzések körülbelül 11,5 milliárd megtekintést generáltak a TikToknak.

A szolgáltatás várhatóan 2022 márciusától lesz elérhető a Grubhub nevű online ételkiszállító-platformon. Ebben az esetben nem egy zárt étteremláncról beszélünk, mivel az ország bármely étterme betársulhat az üzletbe, amely okán lehetőségük nyílik arra, hogy TikTok Kitchen-ételeket forgalmazzanak.

Fontos megjegyezni, hogy a TikTok a bevételek egy jelentős részét olyan tartalomgyárók támogatására fordítja majd, akik különleges ételek elkészítésével foglalkoznak.

A figyelmetekbe ajánljuk