Egy divatház, különböző hangok – ez a Moncler egyik mottója, melyhez a luxus divatkonszern mindig képes hű maradni. Darabjaik minden esetben élénkek és változatosak, az együttműködésektől pedig sosem riadnak vissza, melyekre tökéletes példa a Richard Quinn nevéhez köthető haute couture kollekció.


A 30 éves brit divattervezőnek és a Monclernek szerencséje volt, hiszen még pont volt lehetőségük bemutatni a kollekciót a milánói divathéten, Olaszországot ugyanis napokkal később vesztegzár alá vonták – tudhatjuk meg a designerboom beszámolójából.

Vissza a jövőbe

Quinn kollekciójából természetesen nem maradt ki a divatmárka védjegyévé vált pufidzseki, ám a ruhák színeiben a divattervező merészet húzott. Az általában csak alapszínekkel dolgozó konszern legújabb darabjait a futurisztikus hatvanas évek és a virágok találkozása jellemzi, melynek hátteréről az ausztrál Vogue-nak mesélt a tervező:

„Nagyon érdekelt, hogy hogyan nézett ki a jövő a múltban, különösképp a hatvanas években

– mondta Quinn, aki azt is hozzátette, hogy munkája során nagyban inspirálta még őt az ikonikus 2001: Űrodüsszeia című film is.

Virágos hangulat

Tetőtől talpig pufiban

Körülölel a szivárvány

Friss

Berecz Zsombor próbálhatta ki a világ első, hazai tervezésű okos vitorlásruháját

Tucatnyi nemzetközi textilkonferencia, két évnyi tervezés és fejlesztés, hónapokig tartó terméktesztelés és finomhangolás – így született meg a vitorlás közösség bevonásával a 878 professzionális vitorlásruházat, amely dupla innovációt rejt magában. Különleges tulajdonságokkal rendelkező, eddig szinte ismeretlen anyagból (grafén) készült a ruházat, másrészt a termékek olyan digitális megoldásokkal vannak felszerelve, melyre szintén nem volt példa a világ vitorlássportjában.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk