A magyar boltláncok listavezető helyén most már hivatalosan a Lidl áll.
A Lidl 21 százalékkal növelte belföldi forgalmát a tavalyi évben, ezt az jelenti, hogy 2020 márciusától 2021 februárig nettó 667 milliárd forinttal nőtt a bevételük. A lista korábbi első helyezettje, a Tesco forgalma -2 százalékot csökkent, így csak a harmadik helyen tudott végezni, míg a Spar a második lett, akik 10 százalékkal tudták növelni bevételüket.
A dobogóról ugyan lecsúszott az Auchan, de 356 milliárdos bevétellel és 7 százalékos forgalomnövekedéssel zártak, következő helyen a Penny végzett 307 milliárddal és 14 százalékos gyarapodással, végül pedig az Aldi 292 milliárdos bevétellel és látványos, 19 százalékos forgalomnövekedéssel.
A napi.hu cikke szerint a trónfosztás egyáltalán nem meglepő, hiszen a Trade Magazin idén nyáron megjelent, részben becsült bruttó forgalom alapján készített listáján szintén a Lidl volt az első, megelőzve a Spart és a Tescót.