A turistáknak hiába nagy élmény, az ország már kicsit unja a közhelyes képeket.

Egy átfogó kampány keretei közt az ország turisztikai ügynöksége arra kéri a turistákat, hogy legyenek egy kicsit kreatívabbak, és ne mindenki ugyanazt a levendulamezőkön és hegycsúcsokon pózoló képet ossza meg a közösségi médiában.

Az ügynökség az unalmassá vált fotók ellen egy #DoSomethingNewNZ akciót is indított, hogy az utazók legyenek egy kicsit kreatívabbak, amikor a természeti kincsekben gazdag országba utaznak. Mindezt egy helyi népszerű komikus, Thomas Sainsbury népszerűsíti a YouTube-on, ahol a közhelyes turistákat füleli le.

„Észrevettük, hogy mindenhol ugyanazok a képek vagy mesterkélt pózok jöttek elő újra és újra, bárhol készültek. Annyi fantasztikus dolog van Új-Zélandon a népszerű trendeken kívül"

– mondta a helyi turisztikai menedzser, Bjoern Spreitzer.

Az ország nem titkolt célja, hogy a belföldi turizmust is fellendítse ezzel, hiszen a helyieknek már a fülén jön ki a közösségi médiában pörgő helyszínek; ám felkeltheti az érdeklődésüket, ha olyat látnak, ahol még nem jártak.

Ráadásul, akik tényleg egyedit tudnak mutatni képeiken, azok akár 500 dolláros belföldön beváltható utazási utalványt nyerhetnek.

(The Guardian)


Friss

Nicolas Lefaudeux

Az univerzum valójában egy önmagát tanulmányozó mesterséges intelligencia?

Microsoftnál dolgozó fizikusok úgy gondolják, hogy az univerzum egy önállóan tanuló gép.

TOVÁBB OLVASOM ÖSSZEOMLÁS
A figyelmetekbe ajánljuk