A KFC a jövő héttől Amerika-szerte olyan húspótló terméket kezd el árulni az éttermeiben, amely megváltoztatja a gyorsétterem-ipar arcát.
A sültcsirke-lánc a Beyond Meat-tel együttműködve olyan csirkemell-alternatívát hozott létre, amelyet direkt úgy terveztek, hogy a darált csirke állagát utánozza.
Ez tényleg arról szól, hogy a vásárlók merre tartanak; több növényi alapú fehérjét akarnak enni
– mondta Kevin Hochman, a KFC amerikai elnöke a CNBC-nek.
Más márkák – köztük a Pizza Hut és a Taco Bell – több alternatív, vegán terméket is beépítettek étlapjukba, amelyek közül sok szintén a Beyond Meat és a Yum Brands (a KFC anyavállalata) közötti együttműködés eredménye.
2020-ban a KFC már elkezdte tesztelni a 3D Bioprinting Solutions segítségével készült csirkefalatkákat Moszkvában, Oroszországban.
Forrás: Futurism