Egy csésze kávé
Sok szakember szerint a kávéfogyasztás igenis hatással van a testsúlyunkra. Több kutatás is alátámasztotta már, hogy a kávé segíthet a fogyásban, az alábbi cikkben pedig megmutatjuk, hogy miként hat a szervezetünkre a kedvenc forró italunk.

Fokozza az anyagcserét

A kávé felpörgeti az anyagcserét, mivel a benne lévő koffeinnek erőteljes serkentő hatása van. A gyors anyagcsere miatt több kalóriát égetsz el, tehát gyorsabb lesz a fogyás.

Étvágycsökkenés

Több kutatás is megerősítette már, hogy a kávéfogyasztás teltségérzetet okoz. Ebből logikusan következik az, hogyha kevésbé érzed magad éhesnek kevesebb kalóriát fogsz bevinni a szervezetedbe.

Csökkenti a testzsírt

Egy kutatás szerint egy erős kávé (körülbelül 200 milligramm egy 70 kilós embernél) fél órával az edzés előtt fokozza a zsírégetést. Pont emiatt egyes diéták ösztönzik a kávéfogyasztást.

​Hogyan tudod maximalizálni a kávé hatását?

A szakemberek a fogyáshoz leginkább az erős feketekávét ajánlják édesítőszerrel és alacsony zsírtartalmú tejjel. Fontos, hogy kerüld a „divatos kávékat” (pl. Pumpkin Spice Latte), ugyanis ezek tele vannak kalóriával és cukorral.

A figyelmetekbe ajánljuk