nő kávét iszik

Bárkit megajándékozhatunk egy kávéval a nyár első hónapjában

A bécsi kávéházi kultúrát közel 160 éve népszerűsítő Julius Meinl különleges kezdeményezése az elmúlt év nehéz pillanatai után.


„Pótoljuk be az elmúlt évben elszalasztott pillanatokat, és ajándékozzuk meg barátunkat, ismerősünket egy kávéval, mindezzel nemcsak örömöt okozva, de segítve is az elmúlt időszakban nehéz helyzetbe kerülő vendéglátósegységeket"

– erre buzdít a Julius Meinl premium kávémárka 2021. június 1-jén induló kampánya, mely a készlet erejéig várja a vendégeket.

A kuponok beváltási határideje 2021. július 31.

A Julius Meinl Hungary2021. június 1-jétől új kampánnyal lepi meg kávészerető közönségét.

Az elmúlt év lezárásai és korlátozásai nem csak a vendéglátó egységeket hozta nehéz helyzetbe, de az emberek közérzetét is nagyban nehezítette, hogy nem volt lehetőség arra, hogy családtagokkal, barátokkal és közeli ismerősökkel személyes kapcsolatot tartsunk fent – írják a közleményben.

A Julius Meinl friss kutatása szerint, az európai városokban élő 4000 felnőtt felméréséből kiderül, hogy a

megkérdezettek több mint kétharmada hiányolta azt az egyszerű hétköznapi élményt, amikor egy kávét elfogyaszt egy baráttal vagy ismerőssel. A többségnek hiányoztak a személyes találkozások. 81 %-a pedig állítja, hogy mindez korábban pozitív hatással volt a közérzetére.

Julius Meinl

Geoffrey Beattie, a nemzetközileg elismert pszichológus professzor, a kutatást kommentálva elmondta:

„Sok nehézséget hozott az emberek életében a lezárás, - de a személyes találkozás, a beszélgetés, a valódi emberi interakció volt az, ami a leginkább hiányzott. Az emberi kapcsolatok megléte nagyon fontos szerepet játszik abban, hogy jó közérzetünk legyen. Az online beszélgetés nemcsak megakadályozza az érintést, hanem gátolja a beszélgetés spontaneitását és a finom testbeszéd-jelek megosztását is, amelyek a mindennapi beszélgetések során nagyon sok fontos információt hordoznak. A kávéházak hangulata pszichológiai szempontból is hat rank, gondoljunk csak az eszpresszógép hangjára, illatára, vagy a beszélgetések halk morajára. Az illatokat az agy ősi része, az úgynevezett limbikus rendszer dolgozza fel, amely szintén felelős a memóriáért. Ezért bizonyos emlékeket, illatokkal idézhetünk vissza. A kávé jellegzetes illata is ilyen, ami felidézi a lezárás előtti emberi kapcsolatokat."

A Julius Meinl és a OnePoll bécsi kávépörkölő Londonban, Bécsben, Milánóban és Bukarestben 2021 áprilisában végzett tanulmánya szerint 2020 március és 2021 március között az európai városlakók átlagosan 13 milliárd személyes találkozót hagytak ki.

Mindezzel természetesen az idegenekkel való első találkozások (üzleti megbeszélés, randevú stb.) száma is csökkent.

Julius Meinl

A kutatás szerint, minden ötödik megkérdezett azt mondta, hogy legszívesebben egy kávézóba szervez találkozót egy idegennel, így a Julius Meinl becslése szerint, a lezárásoknak köszönhetően, közel 1 milliárd ilyen pillanat tűnt el az elmúlt 12 hónapban. A közlemény szerint ezért nem véletlen az sem, hogy mára az emberek többsége sokkal inkább elegyedik beszélgetésbe akár egy idegennel is, mint azelőtt.

A Julius Meinl célja, hogy a júniusban megrendezendő „Say Hello" kampánnyal negyedmillió kihagyott kávé pillanatot pótoljon a világszerte.

A kampány lényege

Ahhoz, hogy megosszuk a kávézás élményét mással is, nem kell mást tenni, mint rendelni egy kávét a Julius Meinl kávézókból vagy éttermekből , és a mellé kapott ajándék kávékuponnal meglepni valakit.

A kampányban résztvevő helyszínek listája megtalálható az esemény Facebook-oldalán.

A Julius Meinl ezen kampányával egyben támogatni kívánja mindazon szállodákat, éttermeket és kávézókat, akik az elmúlt év lezárásainak köszönhetően nehéz helyzetbe kerültek.

A Julius Meinl Say Hello kampány 2021. június 1-jén indul és a készlet erejéig tart. A kuponok beváltási határideje 2021. július 31. További információkért és a beváltásért látogasson el a Julius Meinl Facebook-oldalára.

A kampányban résztvevő helyszíneket ide kattintva érhetjük el.

A figyelmetekbe ajánljuk