Kevesen emlékeznek rá, milyen volt az első logója az Instagramnak – pár napig még kipróbálhatja, aki eddig nem tette.

A 2010-ben indult Instagram rövid időn belül hatalmas népszerűségre tett szert: 2013 elején már több mint 100 millió felhasználóval rendelkezett.

Ma csak az USA-ban használják nagyjából ennyien, a világon pedig körülbelül egymilliárd aktív Instagram-felhasználó van.

Az alapvetően képmegosztó alkalmazásként induló app azóta rengeteget változott. Influencerek és vállalkozások fő platformjai lett, beindultak a hirdetések, sztorik, hosszabb videók, filterek. Hasonlóan sokat változott a kezdetek óta az Instagram logója. Sokan nem is emlékeznek már rá, de a legelső, 2010-es verzió egy klasszikus, könnyen felismerhető polaroid fényképező volt. A következők is hasonlóan voltak, de elsőre a mai modernebb változatáról már nem sokan ismerik fel fényképezőt.

A tizedik évforduló alkalmából a Instagram októberben kedveskedett a felhasználóknak azzal, hogy bármelyik logót beállíthatják a telefonjukon, akár a 2010-est is.

A rossz hír, hogy a hónapból már csak bő 3 nap maradt.

Aki még nem próbálta volna ki, és nem is tudja, hogyan hívható elő az ajándék:

Friss

A Facebook kommentek olvasása beteggé tehet minket

Egy új tanulmány szerint megmérgezhet minket lelkileg, ha sokat foglalkozunk Facebook hozzászólásokkal.

TOVÁBBOLVASOM ÖSSZEOMLÁS

A figyelmetekbe ajánljuk