A 2010-ben indult Instagram rövid időn belül hatalmas népszerűségre tett szert: 2013 elején már több mint 100 millió felhasználóval rendelkezett.
Ma csak az USA-ban használják nagyjából ennyien, a világon pedig körülbelül egymilliárd aktív Instagram-felhasználó van.
Az alapvetően képmegosztó alkalmazásként induló app azóta rengeteget változott. Influencerek és vállalkozások fő platformjai lett, beindultak a hirdetések, sztorik, hosszabb videók, filterek. Hasonlóan sokat változott a kezdetek óta az Instagram logója. Sokan nem is emlékeznek már rá, de a legelső, 2010-es verzió egy klasszikus, könnyen felismerhető polaroid fényképező volt. A következők is hasonlóan voltak, de elsőre a mai modernebb változatáról már nem sokan ismerik fel fényképezőt.
A tizedik évforduló alkalmából a Instagram októberben kedveskedett a felhasználóknak azzal, hogy bármelyik logót beállíthatják a telefonjukon, akár a 2010-est is.
A rossz hír, hogy a hónapból már csak bő 3 nap maradt.
Aki még nem próbálta volna ki, és nem is tudja, hogyan hívható elő az ajándék:
@instagram Here’s a vid of the secret! 🙌🏻 https://t.co/ZlRIWWa0s7— Patrick Kosmowski (@Patrick Kosmowski) 1601957518