Itt az ideje, hogy tejet keverj a szódába. Legalábbis a Pepsi szerint.
A Pepsi csütörtökön kampányt indított, amelyben arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbálják ki a szóban forgó kombinációt, és a #PilkandCookies (magyarul Pepsi plusz tej) hashtag használatával mutassák be a Mikulás-barát főzeteket. Azok, akik részt vesznek a karácsony napjáig tartó online kihívásban, esélyt kapnak arra, hogy készpénzt nyerjenek.
A Pepsi és a tej kombinálása már régóta titkos hack a Pepsi-rajongók körében"
– mondta Todd Kaplan, a Pepsi marketingvezetője a kampányról szóló nyilatkozatában.
A Pepsi most úgy hirdeti a keveréket, mint a „piszkos szóda-kihívást", egy népszerű TikTok-trendet, amely az üdítőt sziruppal és tejszínnel kombinálja. Az olyan vállalatok, mint a PepsiCo figyelnek arra, hogy mi történik a TikTok-on, és gyakran keresik a módját annak, hogy bekapcsolódjanak a trendekbe, hogy relevánsak maradjanak a fiatal fogyasztók számára.
Ez is érdekelhet: Memóriazavart okozhat a kóla? Ijesztő dolgokat művelt a patkányokkal a cukros üdítő
Hogy a kampányt még trendibbé tegye, a Pepsi Lindsay Lohant, a Netflix karácsonyi filmje, a Falling for Christmas sztárját kérte fel a kombináció népszerűsítésére.
A Pepsi számos receptet ajánl azoknak, akik nem csak kólát és tejet szeretnének fogyasztani, talán abban a reményben, hogy a lelkes TikTokkerek saját trendi kombinációt indítanak.
Az ilyen receptek között szerepel a Naughty & Ice, amely a Pepsit egy csésze tejjel, egy evőkanál tejszínnel és egy evőkanál vaníliakrémmel keveri, valamint a Cherry on Top a Pepsi Wild Cherry-t fél csésze 2%-os tejjel, két evőkanál tejszínnel és két evőkanál karamellás tejföllel kombinálja.
Feeling nice…or naughty? @Pepsi, let’s make #PilkandCookies happen 🥤+🥛 +🍪 #PepsiPartner pic.twitter.com/1QMb1spgqm
— Lindsay Lohan (@lindsaylohan) December 1, 2022
A szódakoktélok viszonylag újak a TikTok-on – de évek óta népszerűek az amerikai Utah államban, ahol nagy a mormonok aránya, akiknek egy része tartózkodik az alkoholtól és a forró italoktól.
A TikTok azután fedezte fel az italt, hogy a Z-generációs popsztár, Olivia Rodrigo tavaly decemberben posztolt egy fotót, amelyen egy Swig-poharat tart a kezében, és a rajongók válaszokat kerestek az utahi székhelyű láncról. A Swig, amely „az eredeti piszkos szóda hazájának" nevezi magát, 2010 óta létezik, és a szénsavas keverékek széles választékát kínálja.
A trend gyorsan beindult, számolt be róla az Eater áprilisban, mondván a TikTok mostanra tele van a #dirtysoda hashtag több mint 700 000 említésével, amelyek többsége olyan videókat kísér, amelyekben az alkotók megmutatják a nézőknek, hogyan készítsék el otthon a saját piszkos szódáikat".
A vírusos ételszenzációk arra inspirálták a vállalatokat, hogy kihasználják a trendeket, sőt néha új termékeket is létrehoznak a látottak alapján.
Forrás: CNN