A világ vezető konyakmárkája, a Hennessy, valamint a környezetbarát szemléletéről és kreatív koktélvariációiról ismert Elysian Budapest kollaborációja a két márka közös értékeit, a prémium minőség és a zöldebb jövő iránti elkötelezettséget helyezi a középpontba. A projekt részeként a vendégek egy szezonalitásra fókuszáló, különleges, konyak alapú koktélt kóstolhatnak a bárban.
Az Elysian és a Hennessy találkozása több mint egy hagyományos partnerkapcsolat: a két márka a tudatos bárkultúra meghonosításában látja az új irányt. Szabó Máté, az Elysian Budapest társalapítója és vezetője, akinek a neve összefonódik az ötcsillagos vendéglátás világával, így nyilatkozott az együttműködésről:
„Az Elysian célja indulása óta az volt, hogy fenntarthatóságot, kreativitást és különleges vendégélményt ötvözve mutasson újat a hazai és nemzetközi porondon egyaránt. A Hennessyvel közös indíttatásunk, hogy egy fenntarthatóbb bárkultúrát teremtsünk Magyarországon, és másokat is inspiráljunk, hogy merjenek kísérletezni és kitolni a határokat. Hisszük, hogy a Hennessyvel együttműködve új szintre emelhetjük ezeket az értékeket, és valóban példát mutathatunk.”
Societé PR
A kollaboráció központi eleme egy Hennessy alappal készülő signature koktél, amely az Elysian menüjén egy egész éven át szerepel. Különlegessége, hogy az ital receptúrája folyamatosan változik, igazodva a helyi, évszakra jellemző termények kínálatához. Ez a kísérletező szemlélet, és hazánk különleges alapanyagainak bátor használata lehetővé teszi, hogy az ital mindig friss, izgalmas és releváns maradjon, ugyanakkor minimalizálja a környezeti terhelést. A „farm to glass” koncepció jegyében az Elysian csapata a magyar táj kincseire és a hazai kistermelők őszinte munkájára épít, így az alapanyagokat helyi gazdálkodóktól szerzik be, amelyeket frissen vagy prezerválva használnak fel.
Fenntarthatóság és exkluzivitás
Elysian Budapest
Az első születésnapját ünneplő Elysian Budapest „waste control” elvek szerint működik, és folyamatosan arra törekszenek, hogy a lehető legkisebb környezeti lábnyomot hagyják maguk után. Menüjük digitális, alapanyagaik csomagolását visszajuttatják a feladónak, a termények esetében, pedig a héjtól egészen azok magjáig, mindent felhasználnak frissen vagy prezerváció útján. A vendégek így egy olyan egyedülálló élményben részesülhetnek, amely egyszerre hozza el a felfedezés izgalmát és nyújt autentikus ízvilágot, így járulva hozzá egy zöldebb jövőhöz.
Tradíció és megújulás
A Hennessy márka több mint 250 éve írja a prémium konyak történetét, és mára világszerte a luxus és a minőség szimbólumává vált. A franciaországi Cognac városából származó Hennessy neve egyet jelent a prémium ízvilággal és a tradíciók tiszteletével. A márka azonban nemcsak a hagyományos értékeket tartja szem előtt, hanem folyamatosan megújul, hogy megfeleljen a modern kor kihívásainak. A fenntarthatóság és kreativitás a Hennessy számára is kulcsfontosságú, ezért keresik a lehetőséget, hogy egyedi, környezetbarát projekteken keresztül mutassák meg, konyakot fogyasztani nem csupán a kandalló melletti bőrfotelben lehet, annál többre hivatott. Az Elysian Budapesttel közös projektük révén a Hennessy lehetőséget kap, hogy páratlan ízjegyeiket, ezeken a nem mindennapi koktélokon keresztül tapasztalja meg a közönség.