Az innovatív magyar startup, mely 2019 óta forradalmasítja a prémium desszertek piacát, egy egészen egyedülálló platformot kínál az édesség kedvelőknek. Budapest legjobb cukrászdáinak kínálatát összegyűjtve, gondosan hűtött autókban szállítja az ínyenc finomságokat közvetlenül a vásárlók otthonába. Az Édes Város csapata a hazai sikereken felbuzdulva Bécset is meghódította, valamint több európai nagyváros is célkeresztben van, de ha úgy alakul, Ázsiára sem mondanának nemet.
Az édesszájú budapestieket és a főváros agglomerációjában élőket megcélzó startup mindössze néhány év alatt fejlődött komoly, európai színvonalú céggé, amit a közel harmincezer teljesített megrendelésük és a szolgáltatásaik folyamatos bővülése is remekül példáz.
Mindez azt bizonyítja, hogy még a nem túl kedvező gazdasági helyzet ellenére is képesek vagyunk folyamatosan növekedni, ennek a növekedésnek a fókuszában pedig az Édes Város missziója áll: hogy partnereinkkel karöltve - legyen az egy eldugott kis budapesti cukrászda vagy népszerű hely - minél több embert segítsünk a szolgáltatásunkkal, és eljuttassuk hozzájuk az üzenetünket.
Az Édes Város csapata
Édes Város
Azt, hogy ÉdesVárosban minden örömteli pillanat méltó ünneplést érdemel! Szerencsére sok az elégedett, visszatérő vásárlónk, emellett folyamatosan bukkannak fel az új érdeklődők is
– meséli Bakonyi Gergő, az Édes Város egyik alapító tagja.
A magyar fiatalokból álló startup mindehhez jól átgondolt, komplex terjeszkedési stratégiát alkalmaz, amelynek fontos része az itthon nemrégiben debütált megújult arculat, valamint a szerteágazó üzleti- és marketing tervezet, amellyel nem titkolt céljuk több európai, később pedig akár ázsiai városok meghódítása is.
ÉdesVáros – A növekvő torta-nagyhatalom
Az itthoni, kiemelkedően pozitív fogadtatás egyértelművé tette a külföldi piac meghódításának szükségességét. Az Édes Város idén március óta van jelen a bécsi piacon, ahol már 8 cukrászda élvezheti az általuk nyújtott szolgáltatás előnyeit. Az Édes Város célja további 35 partner cukrászda bevonása a 2023-as év végéig, valamint hogy egy olyan prémium minőségű nemzetközi szelekcióval lássák el a várost, amely egyedülállónak számít a térségben.
Egy finom, prémium torta még a maximalista bécsiek szívét is meglágyítja. Miután prezentáltuk a szolgáltatásunk előnyeit, az észérvek végül meggyőzték a cukrászdákat, hogy a csatlakozás mellett döntsenek. Felhasználói oldalról nézve a bécsiek kényelmes emberek, számukra az online vásárlás mindennapos rutin. A kettő együtt egyenes út a sikerhez
– mondta Bakonyi.
Édes Város
Ünnepeljenek dobostortával még a hong kongi felhőkarcolókban is!
A bécsi terjeszkedéssel párhuzamosan folyik a kutatás és stratégiai tervezés a további külföldi piaci térfoglalás kapcsán Juhász Diána, külföldi terjeszkedésért felelős szakember, valamint Vitáry Dániel társalapító, stratégiai tanácsadó vezetésével. Az eddigi eredmények szerint Berlin lenne számukra a következő ideális állomás, amelyet ráadásul a bécsi piacra kidolgozott német nyelvű oldal is támogat.
További lépés előnyt jelent számunkra, hogy egy jellemzően nem tech alapú iparágban - mint a cukrászat - belevittünk olyan új technológiákat amelyekkel a folyamatainkat automatizáljuk, így könnyen skálázódunk akár új piacokon is
- említi meg Kassai Viktor, az Édes Város másik alapító tagja, vezető fejlesztője.
Pozsonyban még ebben az évben – a tervek szerint ősszel – debütálnának formabontónak számító tortaautomatáikkal, a további állomás-tervek között pedig Barcelona, valamint több Öböl-menti ország, illetve Hong Kong is szerepel.
Megújult branding & arculat
A külföldi terjeszkedés miatt az Édes Városnak olyan márkakoncepcióra volt szüksége, amely bármely európai nagyvárosra adaptálható; a közös metszet végül Európa történelmi építészete lett modern köntösbe csomagolva, ami tökéletesen kifejezi a márka kettősségét, mindezt erős storytellinggel fűszerezve
- mesélte Katona Nóra, az Édes Város Head of Brandje, az új arculat megalkotója.
A megújulásra elsősorban a márkaismertség és a felhasználói élmény növelése, valamint a külföldi terjeszkedés miatt volt szükség. Megoldandó probléma volt továbbá, hogy az Édes Várost sokan cukrászdának gondolták, a rebranding célja tehát egyben a márkapozíció tisztázása is volt.