Hogy most minden technikai kütyünk jól működjön, talán fontosabb, mint valaha. Ha munkához kell, azért, ha kikapcsolódáshoz, akkor pedig azért. De mi van, ha valamelyik felmondja a szolgálatot? Még beetellik egy kis időbe, amíg minden helyreáll az enyhítések után, így egy ideig még nem lesz egyszerű szervizelni. Semmi pánik, a megoldás házhoz jön, kis szerencsével ingyen.
Fotó: moreforyou.hu
A karantén idején történő szervizelésre több lehetséges út is van, nekünk ezek közül az iCentre szervizfutár szolgáltatása tetszett meg. Hogy miért?
- Mert meghibásodott iPhone, iPad, Mac, Watch, Beats készülékedért futár érkezik
- A javított vagy cserélt eszközt visszajuttatja hozzád az otthonodba.
- A szolgáltatás díjmentes abban az esetben, ha a felsorolt készüléktípusok közé tartozó készüléked még az Apple Korlátozott Jótállási idő alatt áll.
A javítás ugyanakkor költségtérítéses lesz, ha kiegészítőről van szó, vagy fizetős ügyfélként Te magad kéred a javítást. Fontos, hogy ha a fizetős javításra küldött árajánlatot nem fogadod el, vagy készüléked mégsem bizonyul hibásnak, akkor a szolgáltatásért fizetned kell.
Ha tehát valamelyik készüléked vacakol, kattints, hátha pont csak ez az egy mozdulat választ el a megoldástól!