Laptop és telefon az íróasztalon
Hogy most minden technikai kütyünk jól működjön, talán fontosabb, mint valaha. Ha munkához kell, azért, ha kikapcsolódáshoz, akkor pedig azért. De mi van, ha valamelyik felmondja a szolgálatot? Még beetellik egy kis időbe, amíg minden helyreáll az enyhítések után, így egy ideig még nem lesz egyszerű szervizelni. Semmi pánik, a megoldás házhoz jön, kis szerencsével ingyen.


Fotó: moreforyou.hu

A karantén idején történő szervizelésre több lehetséges út is van, nekünk ezek közül az iCentre szervizfutár szolgáltatása tetszett meg. Hogy miért?

  • Mert meghibásodott iPhone, iPad, Mac, Watch, Beats készülékedért futár érkezik
  • A javított vagy cserélt eszközt visszajuttatja hozzád az otthonodba.
  • A szolgáltatás díjmentes abban az esetben, ha a felsorolt készüléktípusok közé tartozó készüléked még az Apple Korlátozott Jótállási idő alatt áll.

A javítás ugyanakkor költségtérítéses lesz, ha kiegészítőről van szó, vagy fizetős ügyfélként Te magad kéred a javítást. Fontos, hogy ha a fizetős javításra küldött árajánlatot nem fogadod el, vagy készüléked mégsem bizonyul hibásnak, akkor a szolgáltatásért fizetned kell.

Ha tehát valamelyik készüléked vacakol, kattints, hátha pont csak ez az egy mozdulat választ el a megoldástól!

A figyelmetekbe ajánljuk