Mindenki a Crocs papucsait hordta a karantén alatt

Mindenki a Crocs papucsait hordta a karantén alatt

A magassarkúkat és a makkoscipőket felváltotta a jó öreg habcipő.

A tőzsdehíreket uraló kriptovaluták szárnyalásánál egy jóval kézzelfoghatóbb szárnyalást szúrt ki a Haszon Magazin:

a mindenki által jó, ismert lyukacsos habcipőket gyártó Crocs részvényei háromszorosára nőttek egy év alatt.

Pontosabban 333 százalékkal zárta vállalat az elmúlt 12 hónapot. A Crocs az első negyedéves pénzügyi eredmények alapján úgy tűnik megnőtt a vásárlók érdeklődése a sokszor kényelmes, udvari, kerti lábbeli iránt. A vizsgált 3 hónapban 63,6 százalékkal emelkedett a vállalat teljes bevétele, ami így elérte a 460 millió dollárt. Ez 1,49 dolláros részvényenkénti osztalékot jelentett.

CrocsPhoto by Charles Deluvio on Unsplash

Ez még a szakértőket is meglepte: korábban 415 millió dolláros bevételre és 89 centes osztalékokra számítottak.

A minden kétséget kizáróan csúnya, de kényelmes habcipők a vírus megjelenése óta. Persze mindehhez több híresség is kellett az elmúlt pár hónapban: puerto rico-i rapper, Bad Bunny sötétben világító papucsokat dobott piacra a vállalattal, aminek a teljes készletét 30 perc alatt felvásárolták. De Justin Bieberrel is reklámoztak, az ő kollekciója 2 nap alatt ürült le teljesen.


A figyelmetekbe ajánljuk