Beyoncé több mint 200 karátnyi gyémántot visel a Tifanny legújabb kampányában
fotó: Tiffany & Co.

Beyoncé több mint 200 karátnyi gyémántot visel a Tifanny legújabb kampányában

Beyoncé és Jay-Z lettek a Tiffany & Co. legújabb kampánynak főszereplői, amely remélhetőleg a márka új korszakát indíthatja el.


A Tiffany & Co. nem bízott semmit a véletlenre, Beyoncé a cég vadiúj kampányában egy 128,54 karátos gyémántnyakláncot visel, amelyet korábban csupán három másik ember hordott - köztük Audrey Hepburn is -, valamint számos további luxusékszert is megcsodálhatunk az énekesnőn – írja a Vogue.

Az előbb említett ékszer a Fancy Yellow nevet viseli és a cég About Love kampánya során tekinthetik meg a rajongók ezt a felbecsülhetetlen értékű nyakláncot. Az énekesnő többek között egy 22 karátos párnázott csiszolású sárga gyémántgyűrűt is visel a képeken. Az érdekesség kedvéért fontos megjegyezni, hogy Beyoncét több mint 200 karátnyi gyémánt ékesítette a fotózás során.

Ne feledkezzünk meg a férjéről sem, hiszen ő is büszkén pózol felesége mellett a cég promóciójában. A világhírű rapper, Jay-Z sem egy bizsubolt kínálatából kapott ékszereket, hiszen a nagy múltú Bird on a Rock nevű brossot alakították át kifejezetten az ő számára, de a legendás Jay-en számos más Tiffany kiegészítő is látható, többek között egy férfi eljegyzési gyűrű is. Ejtsünk néhány szót a sztárpár ruházatáról is, Jay-Z egy elegáns fekete szmokingban feszít neje mellett, aki egy hasonló színű kivágott ruhában tündököl.

fotó: Tiffany & Co.

Tekintve, hogy ez az első alkalom, hogy a pár együtt szerepel egy kampányban, nehéz lenne elképzelni ennél nagyobb durranást jelenleg a divatiparban. A kampány új korszakot nyit a Tiffany-nál, amelyet a márciusban kinevezett Ruba Abu-Nimah kreatív igazgató felügyel, bár azt hozzá kell tenni, hogy a most megjelenő anyag koncepcióját Beyoncéval és Jay-Z-vel szoros együttműködésben dolgozta ki. A partnerség folytatásaként a Tiffany 2 millió dollárt adományoz a Historically Black Colleges and Universities számára.

Fontos részlet még az előbb leírtak mellett, hogy egy kisfilm is készült a kampányhoz, amelyben a cég a sztárpárral együtt aReggeli Tiffanynálcímű film előtt tiszteleg, amelyben az ikonikus Moon River című dal is megszólal majd az énekesnő interpretációjában. A kisfilm szeptember 15-én debütál a vállalat hivatalos oldalán.

A figyelmetekbe ajánljuk