A svéd autógyártó bemutatta a régóta használt logójának lapos, kevésbé színes változatát.
A Volvo szerint az újratervezés az eredeti logó "modern" újraértelmezése, amelynek célja, hogy megőrizze annak lényegét. Az új logó teljesen fekete, lapos kialakítású, amely megtartja ugyanazt a kör alakú formát és a felfelé mutató nyilat, amelyet a márka először 1927-ben használt. A Volvo a legújabb autógyártó, amely a 3D-s helyett a lapos dizájnt választja. A közelmúltban a Nissan, a MINI és a Toyota is lapos logóra váltott – írja a Deezen.
A Volvo Iron Mark névre keresztelt logó alakja megegyezik a férfi szimbólummal és a vas tudományos jelképével is.
A vasjelvény az autón ezt a szimbolikát hivatott felvenni, és asszociációkat kelteni a svéd vasipar tisztelt hagyományaival: acél és erő, olyan tulajdonságokkal, mint a biztonság, a minőség és a tartósság"
-magyarázta a márka által kiadott közlemény.
A kétdimenziós dizájnra való áttéréssel párhuzamosan a logó közepén jellemzően körbefutó banner is eltűnt. A megújult logó a korábbiaknál karcsúbb körrel rendelkezik, ami hozzájárul az áramvonalas megjelenéshez.
Az új Volvo-logó.
Hét év óta ez az első alkalom, hogy a Volvo jelentősen megváltoztatta logóját. A legutóbbi frissítés során egy háromdimenziós márkajelzést készített, ezüstszínű körrel és kék bannerrel.
A logót a Volvo Group és a Volvo Car Group, a Polestar, a Volvo elektromos teljesítményautó-márkájának tulajdonosa együttműködésével tervezték.