A fapados légitársaság figyelmeztetett: nem ez lesz az utolsó alkalom, hogy bíróság elé idézik azokat az utasokat, akik elfogadhatatlanul viselkednek a gépeiken.
Az ír Ryanair légitársaság 15 ezer euróra perel egy utast, miután az egyik járatukon fegyelmezetlenül viselkedett. Az első ilyen jellegű polgári per Írországban jól mutatja, hogy a vállalat zéró toleranciát mutat a fedélzeti rendzavarással kapcsolatban.
A szóban forgó utas miatt 2024 áprilisában egy Dublinból Lanzarotéra tartó járat útvonala megváltozott. A gép április 9-én éjszaka Portóban kellett, hogy maradjon, a légitársaságnak emiatt 160 utasnak kellett szállást biztosítania.
Ennek az utasnak a megbocsáthatatlan viselkedése miatt a járatot Portóba kellett terelni, ahol egy egész éjszakát késett, ami 160 utasnak okozott szükségtelen fennakadást, valamint egy teljes nap elvesztését a nyaralásukból
– áll a légitársaság közleményében.
Teljesen elfogadhatatlan, hogy az utasokat, akik keményen dolgoznak azért, hogy élvezhessék a családdal vagy barátokkal töltött utazást, megfosszák ettől egy másik utas viselkedési hibája miatt.
Illusztráció
Fotó: Shutterstock
Ha tovább olvasnál: Listába szedték 2024 legjobban és legrosszabbul teljesítő légitársaságait
A Ryanair nem közölt további részleteket az utas személyazonosságáról, illetve arról, hogy pontosan mit tett, ami miatt a járatot át kellett irányítani. A légitársaság mindemellett hangsúlyozta: bármilyen jövőbeni rendbontó magatartás – amelybe a szóbeli és fizikai bántalmazás is beletartozik – jogi eljárást vonhat maga után.
A Ryanair szigorú zéró tolerancia politikát folytat az utasok helytelen viselkedésével szemben, és továbbra is határozottan fellép a repülőgépeken a fegyelmezetlen utasok viselkedése ellen, a járatokat nem megzavaró utasok túlnyomó többségének érdekében.
Forrás: Euronews