Az Air New Zealand jövő szeptemberben állítja csatarendbe a világ első repülőgépen elhelyezett emeletes ágyait, a Skynesteket – jelentette szerdán a The Washington Post.
Hat hálófülke áll majd a turistaosztály utasai rendelkezésére a hosszú és ultrahosszú távú járatokon, az Air New Zealand meglévő széles törzsű gépein és a nemrég vásárolt új Dreamlinereken egyaránt.
A Skynest valójában a kutatásainkból született, amelyek azt mutatták, hogy az alvás az ügyfélélmény központi eleme. Úgy véljük, hogy mi vagyunk az elsők, akik valóban ezt az ajánlatot egy repülőgép fedélzetére költöztették
– mondta a Postnak Leanne Geraghty, a légitársaság ügyfél- és értékesítési vezetője
Ez is érdekelhet: Ebben a ruhában soha ne üljünk repülőre, kifejezetten veszélyes lehet
Sleepy Sunday 💤
A Look At Air New Zealand's Proposed Skynest Cabin @AirNZMedia
A thread 👇 (1/4)#Aviation #Airbus #Boeing #airnz #Travel#economyclass pic.twitter.com/bWKEviCdeu
— Simple Flying (@simple_flying) March 19, 2023
Egy „szobában” három, egymásra helyezett ágy van, hogy valóban maximalizálják a helyet az utastérben. A szóban forgó ágyak elegendő hosszúságot biztosítanak még a magas utasoknak is, és lehetővé teszik, hogy egyik oldalról a másikra fordulhassanak.
A Skynest érdekessége az, hogy a fülkék négyórás blokkokban állnak majd rendelkezésre, a repülőgépen elfoglalt tényleges ülés kiegészítéseként.
Az Air New Zealand azért állapodott meg ebben az időkeretben, hogy az utasok két REM cikluson is végigmehessenek, amelyek jellemzően egyenként 90 percig tartanak. Így marad még egy óra az elalvásra és az ébredésre, a két utas között pedig akad további 30 perc, hogy a személyzet kitakaríthassa a fülkéket és kicserélhesse az ágyneműt.
A négyórás fekvőhely árát még nem határozták meg, bár Geraghty megjegyezte, hogy a járvány előtt a légitársaság valami 400 és 500 dollár közötti összegben gondolkodtak.
Forrás: Robb Report