Két évtized után lecseréli jól ismert logóját a Burger King. A világ egyik legnagyobb gyorsétteremláncának sajtóközleménye szerint az új embléma a friss és ínycsiklandó ételeket szimbolizálja - adta hírül a CNN.
A csütörtökön bemutatott retró hatású logó látható lesz a termékek csomagolásain és a munkatársak egyenruháin egyaránt.
A Burger King az előző cégjelzését 1999 óta használta a cserét pedig azért tartották fontosnak, hogy az új, minimalista változat tükrözze a brand evolúcióját. Emellett pedig egyfajta tisztelgés az étteremlánc történelme előtt, ugyanis az új logó rendkívül hasonlít arra, amit az 1969-es alapítástól 1999-ig alkalmaztak.
A vállalat szerint a vendégek egy igazán merész és gazdag színvilággal találkozhatnak majd a jövőben, nem véletlen, hogy a betűtípus a „láng" elnevezést kapta. Sőt, a cég hozzátette, hogy a betűk formái az ételeket jelképezi majd.
Az új identitással először a reklámokban és a csomagolásokon lehet majd találkozni, hiszen amire a gyorsétteremlánc a világon megtalálható 19 ezer éttermének új külsőt varázsol az akár több évbe is telhet.