Ezzel próbálják a tartalomelőállítók Mekkájává tenni az oldalt, kérdés, hogy ki fizetne azért, amit addig ingyen kapott.
A Twitter az a hely, ahol tweetenként 280 karakterben az ember vicces vagy érdekes dolgokat írhat, legjobb esetben pedig egy idő után a platformon való népszerűsége másfajta sikerhez is vezethet. Embereket vettek már fel vígjátéksorozatot írni annak köszönhetően például, hogy nagyon viccesek voltak Twitteren.
Ugyanakkor ez a max, amit ki lehet hozni belőle, hogy az ember népszerűvé válik egy platformon, amin keresztül más lehetőségekhez juthat, nem lehet mondjuk csak Twitter-celebkedésből meggazdagodni, szemben mondjuk a YouTube-celebekkel. A Twitter viszont szeretné, ha az online tartalomgyártók végcélja lenne az oldal, nem csak a kiindulópontja.
Ennek fényében pedig elindították Super Follows nevű funkciójukat, aminek révén bizonyos tweeteket fizetős fal mögé lehet helyezni, hogy az olvashassa csak, aki fizetett érte. Egyelőre négy tartalomgyártónak érhető el a funkció, akik exkluzív tartalmat kínálnak, ha előfizetsz rájuk, ugyanakkor vélhetően hamarosan másoknak is elérhetővé válik a szolgáltatás.
Kérdés, hogy ki hajlandó fizetni exkluzív tweetekért, vagy a legtöbben beérik majd a nem túl exkluzív, olcsójános tweetekkel is. Az alkotóknak egyébként több opciója is van, hogy mennyit kérhetnek el az exkluzív tartalomért. Tehát ha valaki úgy érzi, hogy a legjobb reciklált mémek nem annyira prémiumok, kérhet érte 3 dollárt, de ha a beauty praktikái értékesebbek az aranynál, akkor kérhet értük 10 dollárt is.
(Forrás: Engadget)